به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی آسیاتک، این جشنواره از 20مهرماه 1397 آغاز و تا پایان پاییز ادامه خواهد داشت. 

بر اساس این گزارش، کمپین گسترده و سراسری آسیاتک با نام روی نُتِ نِت، به زندگی 360 درجه مشترکین و دریافت پاسخ سریع، به صرفه، جذاب و با کیفیت خدمات ارتباطی بر پایه اینترنت پرداخته است. 

این نسل از کمپینهای تجاری مدرن یکی از به روز ترین و کارآمدترین روش های بازاریابی نوین جهانی است که مدل بومی شده آن توسط شرکت آسیاتک طراحی و اجرا شده است. 

این گزارش حاکیست از مهمترین ویژگیهای کمپین روی نُتِ نِت تاکید بر جایگاه آسیاتک به عنوان برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور و مهمتر از همه تاکید خلاقانه به کامل بودن سبد محصولات و خدمات ، جهت پاسخگویی به کلیه نیازهای مشترکین شامل نیازهای شخصی، خانگی، خدمات اینترنت همراه و همچنین راهکارهای جامع برای سازمانها می باشد.

خدمات اینترنت پر سرعت ADSL2+، سرویس جدید "آسیاتل" با امکان جابه جایی شماره تلفن های ثابت در سراسر کشور و امکان پاسخ گویی و برقراری تماس با شماره ثابت از طریق گوشی موبایل، خدمات اینترنت پر سرعت TD-LTE ، خدمات پهنای باند اختصاصی و همچنین امکان برخورداری از امکانات مدرن و بالاترین ظرفیت دیتاسنتر کشور در برج میلاد به عنوان ششمین برج مخابراتی بلند دنیا، تنها بخشی از خدمات منحصر به فرد آسیاتک در کمپین پاییزه روی نُتِ نِت است. 

گفتنی است در این جشنواره با هدف احترام به کلیه مشتریان، خدمات، جوایز ویژه و سرویس های ارزش افزوده برای مشترکین آسیاتکی و عزیزان غیر آسیاتکی پیش بینی شده که از آن جمله می توان به هدایای ارزشمندی از قبیل تبلت، اشتراک رایگان VOD و غیره اشاره کرد. 

 کلیه علاقه مندان به استفاده از این فرصت استثنایی می توانند با مراجعه به سایت آسیاتک به آدرس www.asiatech.ir  و یا تماس با شماره سراسری 1544 و همچنین عاملین مجاز فروش در سراسر کشور، از مزایای ویژه این طرح استفاده کنند.