به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، روز سه شنبه ۴ دیماه در ششمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات که در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد، از اپراتور اول تلفن همراه کشور به عنوان «شرکت برتر تحول آفرین» با اعطای لوح ویژه تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم علاوه بر تقدیر از شرکت های برتر تحول آفرین، مدیران برتر حوزه IT نیز معرفی و جایزه «ناب» به محصولات برتر اعطا شد.

در ششمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات که با شعار «کسب و کار داده محور در خدمت جامعه» برگزار شده بود، یک پنل تخصصی با حضور چند تن از اساتید و صاحبنظران حوزه IT کشور برگزار شد.

اهداف این دوره تقدیر از دستاوردهای برگزیده در حوزه های گوناگون فناوری اطلاعات با جایزه ملی فاب، حمایت از ایده های برتر و بومی فناوری اطلاعات در کشور، ارائه تازه ترین دستاوردهای بومی فناوری اطلاعات در نمایشگاه IT MANC2018 ، بهبود نگرش داده محور در لایه های گوناگون سازمانی در محور حکمرانی بر داده ها و برگزاری نشست های گوناگون هم اندیشی در حوزه های گوناگون در راستای گسترش نگرش حکمرانی بر داده ها در سازمان ذکر شده است.

این همایش ملی که توسط پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران(ایرانداک) برگزار می شود، می کوشد با ارائه دستاوردهای بومی در زمینه فناوری اطلاعات گام ارزشمندی را برای دستیابی به اقتصاد دانش بنیان به عنوان رکن اقتصاد مقاومتی بر دارد.