به گزارش اکونا پرس،

ال‌جی با معرفی جدیدترین گوشی‌های سری G و سری V ، تصورات جهان مشتریان را در کنگره جهانی موبایل 2019 به تصویر می‌کشد. ال‌جی در مرکز همایش‌های بارسلون اسپانیا (CCIB) ،  اولین گوشی 5G خود، یعنی ال‌جی V50ThinQ 5G  را همراه با ال‌جی G8ThinQ  معرفی کرد تا بازدید‌کنندگان را سورپرایز کند.

یک گوشی هوشمند بینقص برای عصر 5G

گوشی ال‌جی  V50ThinQ 5G  با تجربه کاربری بی‌نظیرش، به محض ارائه خدمات 5G  به مصرف‌کنندگان، توانایی لذت بردن از تمام قابلیت‌های آن را ارائه می‌دهد. اولین گوشی5G  ال‌جی از انتظارات فراتر رفته و با ویژگی‌های بی‌رقیبش کاربران را قادر می‌سازد تا محتوای با کیفیت بالا با سرعت 5G و سرعتی تا 20 برابر سرعت 4G را تجربه کنند.

ال‌جی تمام تلاش خود را برای افزایش عملکرد صفحه نمایش و عملکرد V50ThinQ 5G انجام داده است. صفحه نمایش 6.4 اینچی QHD + OLED FullVision با نسبت ابعاد19.5:19  به کاربران این امکان را می‌دهد تا در ویدئو غرق شده و از بازی لذت ببرند.

سیستم صوتی برای تولید یک صدای استریو محیطی که می‌توان با هدفون یا بدون آن از موسیقی لذت برد، ارتقا یافته است. با فن‌آوری DTS: X ، گوشی V50ThinQ 5G  کیفیت هر نوع محتوای صوتی را افزایش داده و یک صدای آرام با وضوح و عمق ایجاد می‌کند تا کاربران صدای فراگیری را تجربه کنند. این گوشی همچنین از فناوری‌های صوتی کوالکوم aptX™ و aptX HD برای پخش صدا با کیفیت بالا از طریق بلوتوث بهره برده و برای گوش دادن به صدا از طریق هدفون یا earbud بی‌نظیر است.

گوشی هوشمند5G ال‌جی دارای نوآوری‌های تصویری خاصی است که کاربران را قادر می‌سازد عکس‌های فوق‌العاده و فیلم‌های با کیفیت ثبت کنند. فراتر از عکس، ال‌جی قابلیت‌کنترل عمق ویدئو را در دوربین‌های جلو و عقب قرار داده تا از فوکوس دوربین روی اشیای متحرک مطمئن شود. با تجزیه و تحلیل فاصله و عمق با فن‌آوری دوگانه FOV، کاربران می‌توانند دقیقا همان چیزی را که می‌بینند تصویربرداری کرده و فیلم‌هایی باورنکردنی و حرفه‌ای تولید کنند.

اولین دستگاه 5G  ال‌جی با جدیدترین پردازنده کوالکوم یعنی Snapdragon ™ 855  ، مودم 5G سریX50  اسنپدراگون و نرم‌افزار بهینه‌سازی ال‌جی  برای ارائه قدرت پردازش پیشرفته مورد نیاز برای5G  طراحی شده است. این گوشی همچنین به یک باتری 4000 میلی آمپر مجهز است که 20 درصد بزرگتر از V40ThinQ  است و یک سیستم خنک کننده جدید که از لوله‌های خنک‌کننده معمولی کارآمدتر بوده و برای حفظ درجه حرارت داخلی در هنگام اجرای چند برنامه همزمان ایده‌آل است.

ال‌جی V50ThinQ 5G   به خاطر طراحی نازک و شیک، تنها 8.3 میلی‌متر ضخامت و تنها 183 گرم وزن دارد. این گوشی برای حفظ طراحی شیک و یکپارچگی، لنز عقب در گوشی‌های هوشمند جدید سری V کاملا تخت و بدون برآمدگی هستند. همه این‌ها بدون به خطر انداختن دوام ال‌جی V50ThinQ 5G   انجام شده و این گوشی مانند مدل‌های قبلی همچنان با 14 استاندارد MIL-STD 810G نظامی ایالات متحده برای مقاومت گوشی، مطابقت دارد.

ال‌جی در مرحله عرضه گوشی 5G خود، با 10 اپراتور بزرگ در بازارهایی که سرویس 5G راه‌اندازی شده از جمله ایالات متحده، کره جنوبی، استرالیا و تعدادی از کشورهای اروپایی همکاری می‌کند.

صفحه نمایش دوگانه برای تجربه غنی‌تر 5G

ال‌جی برای V50ThinQ 5G   یک صفحه نمایش دوگانه به عنوان یک افزونه جانبی در نظر گرفته که برای تجربه راحت‌تر و راحتی استفاده از اولین گوشی هوشمند 5G عرضه شده است. ال‌جی با طراحی مجدد کاور گوشی صفحه نمایش دوگانه‌ای به نمایش گذاشته تا صاحبان ال‌جی  V50ThinQ 5G  یک صفحه نمایش 6.2 اینچی OLED دیگر برای بازی، تماشای تصویر و یا انجام چند کار همزمان داشته باشند. صفحه نمایش دوگانه  ال‌جی V50ThinQ 5G  می‌تواند به طور مستقل مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان مثال، کاربران می‌توانند یک فیلم را بر روی یک صفحه تماشا کنند در حالی که همزمان روی صفحه دیگر در IMDB جستجو می‌کنند.

با دو صفحه نمایش متصل، یک آیکون در صفحه نمایش ال‌جی V50ThinQ 5G  ظاهر می‌شود که می‌تواند برای روشن شدن صفحه نمایش دوم و یا سوییچ کردن بین دو صفحه نمایش مورد استفاده قرار بگیرد. ویژگی چند پنجره‌ای نیز می‌تواند هر صفحه را در دو قسمت تقسیم کند و امکان نمایش و استفاده از چهار برنامه در یک زمان را ممکن سازد. در بازی های خاص این صفحه‌نمایش، صفحه نمایش دوم می‌تواند به عنوان یک کنترلر اختصاصی مورد استفاده قرار گیرد، و مشکل قرار گرفتن انگشتان روی صفحه بازی و عملکرد سخت در این حالت را برای همیشه حل کند. صفحه نمایش دوگانه را می‌توان در دو زاویه مناسب - 104 و 180 درجه قرار داد - و از آنجا که از باطری گوشی استفاده می‌کند، نیازی به شارژ آن نخواهید داشت.

یک تجربه موبایلی کاملا جدید

 ال‌جی G8ThinQ مثل پیشینیان خود به مصرف‌کنندگان در سراسر جهان یک مجموعه از ویژگی‌های تقویت‌ شده با تمرکز روی دوربین پیشرفته و قابلیت‌های صوتی پیشنهاد می‌دهد. علاوه بر این، ال‌جی G8ThinQ با فلسفه طراحی ظریف، مدرن و ساده، که تمام عناصر طراحی غیر ضروری حذف کرده است،بسیار شیک و زیباست. زیبایی بی‌نظیر این مدل به جلو دستگاه محدود نمی‌شود، زیرا دوربین عقب تخت پشت گوشی یک سطح صاف و یکدست ایجاد کرده است. قابلیت پیشرفته صدای شفاف  OLED (CSO) نیز از صفحه نمایش گوشی هوشمند به عنوان یک دیافراگم استفاده کرده و نیاز به بلندگو جلو را حذف می‌کند و به زیبایی شناسی مینیمالیستی این گوشی می‌افزاید.

ال‌جی G8ThinQ اولین گوشی هوشمند دنیا با قابلیت تایید هویت پیشرفته از طریق رگ‌های خونی کف دست است. قابلیتی که توسط ترکیب دوربین TOF Z و سنسورهای مادون قرمز ساخته شده است. تکنولوژی شناسایی دست، ایمن‌تر از شناسایی اثر انگشت است و کاربر را از طریق شکل، ضخامت و سایر ویژگی‌های فردی رگ‌های دست تشخیص می‌دهد. به سادگی با قرار دادن دست از قبل ثبت شده در مقابل دوربین جلو تنها در کسری از ثانیه، قفل آن باز شده و به تمام محتوای گوشی خود دسترسی پیدا می‌کنید.

دوربین Z پیشرفته هنگام گرفتن سلفی‌های بی‌نظیر نقش خود را ایفا کرده و تصویری بی‌نقص ثبت می‌کند. دوربین Z توانایی اندازه‌گیری اشعه‌های مادون قرمز منتشر شده توسط چیزهای مختلف را دارد و به همین خاطر سریع‌تر و دقیق‌تر از سایر سنسورهای تصویری عمق را تشخیص داده و باعث می‌شود ویژگی‌هایی مانند کنترل عمق ویدئو و باز کردن قفل گوشی با صورت به راحتی امکان‌پذیر باشد. دوربین Z   اشیاء را به صورت سه‌بعدی دیده و با تصاویر صورت دو بعدی نمی‌توان قفل تشخیص چهره را فریب داد زیرا این تصاویر عمق ندارند. از آنجا که فناوری ToF از نور محیط تأثیر نمی‌گیرد مشکلی در تشخیص سوژه نداشته و دقت آن تحت تاثیر نور قرار نمی‌گیرد. با استفاده از چندین روش احراز هویت بایومتریک، ال‌جی گزینه‌های بیشتری برای امنیت کاربر به نسبت سازنده‌های دیگر گوشی‌های هوشمند ارائه می‌دهد و به کاربر اجازه می‌دهد با توجه به شرایط، یکی از روش‌ها را انتخاب کند.

همچنین دوربینZ  برای بهبود تجربه کاربری با شناخت حرکت دست اجرا می‌شود. کاربران می‌توانند بدون دست زدن به تلفن – به خصوص هنگامی که در حال رانندگی هستند - به تماس پاسخ دهند یا آن را تمام کنند و حتی بین برنامه‌ها سوییچ کرده و میزان صدا را تنظیم کنند. کنترل G8ThinQ به اندازه حرکت دادن انگشت اشاره یا تکان دادن دست ساده است و برای کسانی که دستکش دارند یا شنا می‌کنند کار را بسیار راحت می‌کند.

بر خلاف دوربین های موجود که تنها قادر به تشخیص سوژه و پس زمینه هستند، دوربین جلو  G8ThinQ با اندازه گیری میلی‌متری فاصله بین سوژه و دوربین شدت تاری پس زمینه را تا 256 سطح کنترل  کرده و سلفی‌هایی با عمق بیشتر در اختیار کاربر می‌گذارد. با سنسور تصویر 1.22 میکرونی (حدود 10 درصد بزرگتر از ال‌جی V40ThinQ )، گوشی ال‌جی G8ThinQ    می تواند تصویر بسیار واضحی تولید کند و حتی با فوکوس خودکار سرعت عکاسی را بالاتر ببرد.

پرتره ویدئویی اولین بار در G8ThinQ عرضه شده است و به کاربران اجازه کنترل حالت بوکه در هنگام فیلمبرداری در حالت پرتره با دوربین عقب را می دهد. با تجزیه و تحلیل فاصله و عمق با فن‌آوری دوگانه FOV، کاربران می‌توانند دقیقا همان چیزی را که می‌بینند تصویربرداری کرده و فیلم‌هایی باورنکردنی و حرفه‌ای تولید کنند.

جدا از قابلیت‌های دوربین‌های پیشرفته، گوشی  ال‌جی G8ThinQ از لحاظ عملکرد چندرسانه ای نیز پیشرفت کرده و اولین دستگاه سری G است که به فناوری صفحه نمایش OLED مجهز شده. نمایشگر QHD + FullVision به اندازه 6.1 اینچ با 564 پیکسل در هر اینچ امکان نمایش جزئیاتی باورنکردنی را فراهم می‌کند. این در حالی است که موتور نمایشگر هوش مصنوعی رنگ و روشنایی را برای محیط‌های مختلف بهینه کرده و به کاهش خستگی چشم کمک می‌کند.

صدای فوق پیشرفته دیگر تبدیل به قابلیت استاندارد گوشی‌های هوشمند ال‌جی شده است و G8ThinQ نیز با بلندگو Boombox باس باکیفیت با خروجی استریو، از قاعده مستثنا نیست. صدای فراگیر واقعی با DTS: X امکان‌پذیر شده است و در کنار آن یک مبدل 32 بیتی Hi-Fi Quad DAC جزئیات صدا را با کیفیتی بی‌نظیر پخش می‌کند. گوشی  ال‌جی G8ThinQ همچنین از تکنولوژی Master Quality Authenticated (MQA) پشتیبانی می‌کند، که امکان پخش صدای با کیفیت بسیار بالا را بدون افت کیفیت صدا فراهم می‌آورد. ال‌جی با همکاری Meridian Audio مدل G8ThinQ را تبدیل به بهترین میراث‌دار نسل سری G کرده است.

با گزینه دیگر سری G هم برای سایرین نیزآشنا شوید

یکی دیگر از اعضای سری G در ماههای آینده پس از MWC در دسترس خواهد بود. این مدل برای مشتریانی مناسب است که به دنبال یک پکیج منحصر به فرد هستند که ضمن حفظ ظاهری پریمیوم ، عملکرد و قابلیت های کلیدی G8ThinQ که باعث خاص بودن آن شده در بر داشته است. گوشی G8sThinQ   دارای پردازنده کوالکوم اسنپدارگون 855  است که به یک صفحه نمایش 6.2 اینچی OLED مجهز شده و از یک باتری 3،350 میلی آمپری قدرتمند نیرو می‌گیرد. سه دوربین عقب، با حالت اختصاصی عکاسی در شب و تکنولوژی HDR مخصوص نور کم  این گوشی را تبدیل به گزینه‌ای بسیار قدرتمند در میان رقبای خود می‌کند. در عین حال دوربین Z با استفاده از فناوری تشخیص دست و تشخیص صورت  امنیت کاربر را بیشتر از گذشته می‌کند. قابلیت تشخیص حرکت دست، تصویربرداری با عمق میدان دقیق و بلندگوهای استریو، بسته ای را ارائه می دهند که برای مشتریانی که به دنبال تجربه G8 با قیمت رقابتی هستند بسیار ایده‌آل است.

قابلیت‌های کلیدی:

 

LG V50ThinQ 5G

 

  • Chipset: Qualcomm® Snapdragon™ 855 Mobile Platform with Snapdragon X50 5G Modem
  • Display: 6.4-inch 19.5:9 QHD+ OLED FullVision (3120 x 1440 / 538ppi)
  • Memory: 6GB RAM / 128GB / microSD (up to 2TB)
  • Camera:

-           Rear    16MP Super Wide (F1.9 / 1.0μm / 107˚)

                        12MP Standard (F1.5 / 1.4μm / 78˚)

                        12MP Telephoto (F2.4 / 1.0μm / 45˚)

-           Front  8MP Standard (F1.9 / 1.12μm / 80˚)

                        5MP Wide (F2.2 / 1.12μm  / 90˚)

  • Battery: 4000mAh
  • Operating System: Android 9.0 Pie
  • Size: 159.2 x 76.1 x 8.3mm
  • Weight: 183g
  • Network: 3G / 4G LTE-A / 5G
  • Connectivity: Wi-Fi 802.11 a, b, g, n, ac / Bluetooth 5 / NFC /

            USB Type-C (USB 3.1 Compatible)

  • Colors: Astro Black
  • Other: Full-range Stereo Speakers / Boombox Speaker / AI CAM / Google Lens / Google Assistant / Super Far Field Voice Recognition / 32-bit Hi-Fi Quad DAC / DTS:X 3D Surround Sound / IP68 Water and Dust Resistance / HDR10 / Face Recognition / Fingerprint Sensor / Qualcomm® Quick Charge™ 3.0 Technology / MIL-STD 810G Compliance / FM Radio

 

Dual Screen for LG V50ThinQ 5G

 

  • Display: 6.2-inch FHD+ OLED FullVision (2160 x 1080)
  • Size: 161.6 x 83.4 x 15.5mm
  • Weight: 131g
  • Contact Type: Pogo Pin (3)
  • Colors: New Aurora Black

 

LG G8ThinQ

 

  • Chipset: Qualcomm® Snapdragon™ 855 Mobile Platform
  • Display: 6.1-inch 19.5:9 QHD+ OLED FullVision (3120 x 1440 / 564ppi)
  • Memory: 6GB RAM / 128GB / microSD (up to 2TB)
  • Camera:*

-           Rear    16MP Super Wide (F1.9 / 1.0μm / 107˚)

                        12MP Standard (F1.5 / 1.4μm / 78˚)

                        12MP Telephoto (F2.4 / 1.0μm / 45˚)

-           Front  8MP Standard  (F1.7 / 1.22μm / 80˚ with AF)

                        Z Camera (ToF Technology)

  • Battery: 3500mAh
  • Operating System: Android 9.0 Pie
  • Size: 151.9 x 71.8 x 8.4mm
  • Weight: 167g
  • Network: 3G / 4G LTE-A
  • Connectivity: Wi-Fi 802.11 a, b, g, n, ac / Bluetooth 5 / NFC /

USB Type-C (USB 3.1 Compatible)

  • Biometrics: Hand ID / Face Unlock / Fingerprint Sensor
  • Colors: Carmine Red / New Aurora Black / New Moroccan Blue
  • Other: Air Motion / Boombox Speaker + Crystal Sound OLED Stereo Speaker / AI CAM / Google Lens / Google Assistant / Super Far Field Voice Recognition / 32-bit Hi-Fi Quad DAC / DTS:X 3D Surround Sound / IP68 Water and Dust Resistance / HDR10 / Qualcomm® Quick Charge™ 3.0 Technology / MIL-STD 810G Compliance / FM Radio

 

LG G8sThinQ

 

  • Chipset: Qualcomm® Snapdragon™ 855 Mobile Platform
  • Display: 6.2-inch 18.7:9 FHD+ OLED FullVision (2248 x 1080)
  • Memory: 6GB RAM / 64GB or 128GB
  • Camera:

-           Rear    13MP Wide

                        12MP Standard

                        12MP Telephoto

-           Front  8MP Standard

                        Z Camera (ToF Technology)

  • Battery: 3550mAh