به گزارش اکونا پرس،

ProArt™ PQ22UC ایسوس، نمایشگری 21.6 اینچی با تفکیک پذیری 4K UHD (3840x2160) و فناوری HDR، دقت رنگ فوق العاده ی را برای طراحان و عکسان فراهم آورده است. این نمایشگر با بهره گیری از پنل OLED، میلیون ها نقطه غیر وابسطه آن می تواند پیکسل هایی با رنگ RGB خالص را با نرخ کنتراست 1000000:1 تصاویری بسیار واقعی ایجاد کند. پنل این نمایشگر برای تفکیک پذیری 4K UHD، از فشردگی پیکسل 204 ppi  استفاده کرده که در نسبت تصویر همسان در رزولوشن Full HD، 300 درصد فضای نمایش بیشتر را با جزئیات خارق العاده برای کاربر در دسترس قرار می دهد. همچنین نرخ تازه سازی1 میلی ثانیه ای آن،  ProArt™ PQ22UC را به سریعترین نمایشگر بازار با قابلیت حمل تبدیل کرده است تا تصاویری بدون سایه و شفاف را ایجاد کند.

ProArt™ PQ22UC از استاندارد رنگ صنعتی برای تولید پیکسل ها بهره می برد که طیف رنگی 99% در بازه DCI-P3، تصاویری واقعی را به نمایش می گذارد. دقت رنگ و کالیبراسیون کارخانه ای ProArt™ PQ22UC نیز با میزان Delta-E <2 و پشتیبانی از فناوری  ASUS ProArt Calibration به سادگی امکان تنظیم و نگهداشت آن را برای داشتن مقادیر ثابت از نور و رنگ در طی زمان طولانی میسر می سازد.

ProArt™ PQ22UC با طراحی کامپکت و قابل حمل با داشتن کاور هوشمند قابل جداسازی، امکان کار کردن در هر مکانی را بدون از دست دادن کیفیت بصری برای طراحان مهیا ساخته است.

به هر حال اگر از سیستم های دسکتاپ استفاده می کنید یا لپ تاپ،و یا از سیستم عامل های مختلف نظیر Mac، فناوری کالیبراسیون ایسوس دقت رنگ بی نظیری را برای شما با کمک دستگاه های سازگار حرفه ای نظیر X-Rite® i1 Display Pro و Datacolor® Spyder® 5 برای نواحی مختلف صفحه نمایش در دسترس شما قرار می دهد.

ProArt™ PQ22UC علاوه بر وزن بسیار پایین و طراحی بسیار باریک، امکان نمایش و ارائه را در هر مکانی برای شما با بالاترین کیفیت ممکن فراهم آورده است. این محصول با یک کاور تاشوی هوشمند عرضه شده که علاوه بر ایفا کردن نقش کیف نگه دارنده، امکان استفاده به عنوان پایه را نیز در جهت های مختلف فراهم آورده است.

ProArt™ PQ22UC از یک رابط Micro HDMI و دو رابط USB-C ™ به منظور اتصال و ورودی برق مورد نیاز استفاده می کند و امکان دستیابی به نرخ انتقال تا 5 گیگابیت بر ثانیه را با خروجی 4K UHD بهره می برد.