به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی آسیاتک، با توجه به این که انتخاب، خرید و قابلیت جابه جایی خطوط رند تلفن ثابت برای سازمان ها، شرکت ها و برخی اشخاص حقیقی دارای اهمیت ویژه ای است، به جهت سهولت دسترسی به شماره های رند ، آسیاتک اقدام به واگذاری این خطوط ، از درگاههای جدید نموده است.

این گزارش حاکی است یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مردم در هنگام جابه جایی منازل یا محل کار، تغییر شماره‌های تلفن ثابت است و بسیاری از صاحبان مشاغل خرد و کلان، به دلیل استفاده چندین ساله از شماره‌های تماس ثابت و مشخص و صرف بودجه‌های کلان تبلیغاتی در جهت شناخت مردم و مشتریان از شماره‌های آنان، در هنگام جابه جایی محیط کار خود با مشکلات فراوانی روبه رو می‌شوند.

بر همین اساس با استفاده از سرویس تلفن ثابت "آسیاتل" و اینترنت آسیاتک، امکان انتخاب و انتقال شماره‌های تلفن ثابت ترابرد پذیر در سراسر کشور مهیا شده است.

هزینه‌های مقرون به صرفه ، امکان دریافت خطوط متعدد با شماره‌های رند، رایگان بودن تماس‌های داخلی و امکانات متعدد دیگر از جمله مزایای ویژه آسیاتل است. 

روابط عمومی شرکت آسیاتک، در انتهای این خبر تصریح کرد کلیه سازمان های دولتی و خصوصی و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با مراجعه به آدرس های https://www.rond.ir/ و https://www.asiatech.ir/my/asiatel  نسبت به انتخاب و خرید انبوه و تکی تلفن ثابت آسیاتک ( آسیاتل ) اقدام نمایند.