به گزارش اکونا پرس،

 در این خبر قصد داریم تا نگاهی به این قسمت از محصولات ایسوس بیاندازیم:

جدیدترین محصول ایسوس در این سالن، شتاب دهنده گرافیکی ESC4000 DHD G4 است. این GPU سرور با چیپست C621 اینتل، از نسل جدید پردازنده های سری Scalable Xeon اینتل پشتیبانی کرده و در حجم 1U چهار پردازنده گرافیکی را درون خود جای داده است. در کنار آن 24 اسلات DIMMمی تواند حافظه های پرسرعت DDR4 ( انواع مختلف RDIMM/LR-DIMM/LR-DIMM 3DS) و آخرین نسل از حافظه های Intel ® Optane ™ DC Persistent (DCPMM) را به طور کامل به خدمت بگیرد. چهار جایگاه برای اتصال ذخیره ساز های مبتنی بر SATA به صورت Hot-swap و چهار اسلات M.2 با پشتیبانی از SATA  و PCIe در کنار 2 درگاه شبکه 10G، سریعترین نرخ ذخیره سازی و انتقال اطلاعات پردازشی را در این سرور در دسترس قرار داده است. این سرور قدرتمند به شتاب دهنده های جدید NVIDIA T4 به منظور پردازش بلادرنگ برای اطلاعات حساس و حجیم شبکه های 5Gتجهیز شده بود.

ایستگاه های کاری متعددی به لطف مادربردهای ایسوس در این نمایشگاه به نمایش درآمد. یکی از محبوب ترین و اقتصادی ترین Workstation ها E500 G5 SFF است. این Workstation با استفاده از فرم فاکتور کوچک و پشتیبانی از پردازنده های سری Intel ®Xeon ™ E و حافظه های ECC، پشتیبانی از کارت گرافیک های سری NVIDIA ® Quadro ® و AMD® Radeon ™ Pro، یکی از بهترین گزینه ها برای طراحان و تولید کنندگان محتوا است.

در این سالن ویژه، قدرتمندترین سرور گرافیکی جهان، یعنی ESC8000 G4 خودنمایی می کند.

استفاده از دو سوکت P با پشتیبانی از نسل اول و دوم پرازنده های سری Xeon ® Scalable، چیپست قدرتمند C621®، 24 اسلات DIMM می تواند از جافظه های پرسرعت DDR4 ( انواع مختلف RDIMM/LR-DIMM/LR-DIMM 3DS) و آخرین نسل از حافظه های Intel ® Optane ™ DC Persistent (DCPMM) و امکان بکارگیری 8 شتاب دهنده گرافیکی با پهنای باند کامل، این غول 4U را به قدرتمند ترین GPU سرور ایسوس تبدیل کرده است. ایسوس برای نمایش عظمت این سرور 8 پردازنده گرافیکی NVIDIA RTX 8000 که هر کدام مجهز به 48 گیگابایت حافظه GDDR6 با قیمت 10000 دلار به ازای هر کارت را به کار گرفته بود!

سرور خاص RS720Q-E9-RS24-S امکان استفاده از 4 گره پردازشی را در 2U برای نیازهای پردازشی در HPC ها فراهم آورده است. هر گره یا node شامل دو پردازنده قدرتمند از نسل دوم Xeon Scalable است که در حال حاضر اخرین پردازنده های 28 هسته ای با مصرف 165 وات را در بر میگیرد. در کنار آن نیز این سرور امکان استفاده از 6 ترابایت حافظه DDR4 2666 را برای پردازشهای حجیم در دسترس قرار داده است. نکته جالب در این سرور خاص، امکان جابجایی هر گره به صورت کاملاً مجزا بود.

در این سالن ایسوس آخرین سرور مادربردها، ایستگاه های کاری قدرتمند، و انواع متنوع سرورهای ذخیره سازی و پردازشی را به فراهم آورده بود تا خط تولید تمام عیار خود را برای بازدیدکنندگان ویژه خود به نمایش بگذارد.