به گزارش اکونا پرس،

برند نخست نمایشگرهای گیمینگ در جهان، این محصولات را دقیقاً با ظاهر، ویژگی و کیفیتی یکسان با سایر کشورها تولید می کند. فناوری های محافظت از چشم، تصاویر ضد پرش (Flicker Free) و مصرف بهینه مطابق با استانداردهای ایسوس در این مدل ها به طور کامل به کار گرفته شده است.

VC239H – ظاهری لوکس و محافظ چشمان شما

یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین نمایشگرهای ایسوس در جهان، مدل VC239H است. پنل با فناوری IPS به همراه نورپشت زمینه LED و طراحی باریک و بدون حاشیه , زیبایی خاصی را به میز کارتان می بخشد. تنها نمایشگر جهان با پنل 23 اینچی، و تصویر Full HD (1920x1080) هم اکنون در ایران توسط ایسوس ساخته می شود.

VP228HE – نرخ پاسخگویی 1 میلی ثانیه

با در نظر گرفتن شرایط کشور و نیاز بازار گیمینگ با بودجه اقتصادی به نمایشگرهای 1 میلی ثانیه، ایسوس نمایشگر VP228HE را برای تولید کنندگان محتوا و گیمرها در ایران تولید می کند. در کنار تصویر Full HD و پنل 22 اینچ، ایسوس تمامی ویژگی های رایج گیمینگ نمایشگرهای رده بالای خود را نیز در این مدل قرار داده است.

VS197DE – ایده آل برای مصارف تجاری

به طور حتم، بازار تجاری و مصارف ارگانی، نیازمند نمایشگری ارزان قیمت است. پنل 19 اینچ با کیفیت با تفکیک پذیری 1366x768 با نسبت کنتراست 50,000,000:1 ، نمایشگر VS197DE تصاویری چشمگیر را برای مصارف روزمره خلق می کند.

نمایشگرهای VC239H و VP228HE با دارا بودن پورت های HDMI، DVI و D-Sub و اسپیکرهای استریوی 1.5 واتی، تمامی نیاز های روزمره بازار رده میانی را پوشش داده است. نمایشگرهای تولید شده در ایران، مشکلات حال حاضر بازار به دلیل کیفیت کالا را تا حدودی زیادی رفع کرده و شرکت ها و ارگانها نیز می توانند از محصولی با کیفیت جهانی و ساخت کشور عزیزمان استفاده کنند.