به گزارش اکونا پرس،

امروز در نمایشگاه الکامپ 2019، نشست خبری شرکت ایده پردازان با حضور وحید خسروی( مدیرعامل شرکت ایده پردازان)، ربیعی (مدیر  sms.ir) ،سالار نظری (مدیر مارکتینگ ایده پردازان ) و سعید خسروی (مدیر server.ir) برگزار شد.

سعید خسروی، مدیریت سرور دات آی آر، در خصوص فعالیت شرکت ایده پردازان گفت: Sms.ir (سامانه‌ی ارسال پیام کوتاه) یکی از پروژه‌های ایده پردازان است که پس از ماه‌ها تلاش بی‌وقفه‌ کارشناسان به ثمر رسیده و اکنون به بزرگترین و قدرتمند‌ترین سامانه ارسال پیام کوتاه در ایران تبدیل شده است.

پیامک سفید یک نرم افزار تحت وب است که امکان ارسال پیامک به مخاطبین با موبایل و کامپیوتر را به راحتی امکان پذیر می کند. 

وی در ادامه با اشاره به دیگر پروژه‌های این شرکت افزود: از دیگر پروژه‌های موفق ایده‌پردازان می‌توان به Server.ir اشاره کرد که به ارائه خدمات میزبانی وب، سرور، دامنه و … می‌پردازد.

Sms.ir با محصول خاص پیامک سفید و Server.ir  با محصول ایرو سرور که از خدمات ابری ایده پردازان است، در الکامپ 98 حاضر می‌شود.

خسروی در انتها با اشاره به این که شرکت ایده پردازان برای دهمین سال متوالی در الکامپ شرکت کرده است گفت: از آن‌جایی که نوع فعالیت این شرکت، خدمات است، در طول سال کمتر به صورت حضوری با مخاطبان در ارتباط هستند. بنابراین هدف اصلی و همچنین بزرگترین دستاورد خود را از شرکت در این نمایشگاه، ارتباط مستقیم با مخاطبان می‌دانند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ipe.ir/ مراجعه کنند.

نمایشگاه الکامپ برای بیست و پنجمین سال متوالی به عنوان بزرگ‌ترین رویداد فناوری کشور از تاریخ 27 تا 30 تیر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود. الکامپ هر ساله بستری مناسب برای شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های مختلف است تا به معرفی و عرضه خدمات و محصولات خود بپردازند. این نماشگاه همچنین بستری مناسب برای تبادل همکاری با شرکت‌های معتبر است.