به گزارش اکونا پرس،

طراحی اسپرت با رنگهای روشن، حالتی چشم نواز به وجود می آورد. بدین ترتیب، شکل، رنگ و سایه های این هارد درایو نه تنها از نظر ظاهری بلکه از نظر القای حس زندگی ازمحبوبیت خاصی بین جوانان برخوردار است. پوشش ضد خراش و ضد اثر انگشت با چهار رنگ روشن  آبی، زرد، قرمز و سیاه مطمئناً توجه کنجکاو همه را به خود جلب می کند.

طراحی فوق العاده نازک 10.8 میلی متر و ظرفیت تا 5 ترابایت

با وزن و ضخامت کم (تنها 10.8 میلی متر و 139.5 گرم) ظرفیت ذخیره سازی بالای 1 و 2 ترابایتی در خود جای داده است. به لطف طراحی جمع و جور و سبک،  این هارد درایو حتی در جیب شما هم جای گرفته و به راحتی می توانید آن را در کیف خود قرار دهید.در ضمن این محصول در ظرفیت های بسیار بالای 4 و 5 ترابایتی نیز تولید شده، برای افرادی که برای نگهداری فایل های حجیم خود نیاز به فضای بیشتری دارند.

بدین ترتیب اپیسر رنگ ها و ظرفیت های متنوعی را برای هر سلیقه و تقاضا ارائه می دهد.

مدیریت انرژی هوشمند برای افزایش طول عمر

هارد درایو AC236 به جدیدترین فناوری مدیریت انرژی هوشمند مجهز است. این دستگاه پس از 10 دقیقه عدم استفاده به طور خودکار به حالت صرفه جویی در مصرف انرژی تغییر پیدا می کند، که این امر مصرف برق را تا حد زیادی کاهش داده، همچنین، می تواند طول عمر هارد  را طولانی تر کند. پورت اتصال با کیفیت USB Type-A  در این محصول حتی بعد از گذر از "تست قطع و وصل" 10،000 مرتبه ای ، فشرده  و مستحکم باقی مانده و از خواندن و انتقال داده ها  به صورت پایدار اطمینان می یابد.

  AC236 یک راه حل مطمئن برای ذخیره خاطرات گرانبها و داده های مهم شما در زندگی روزمره است!