به گزارش اکونا پرس،

ال‌جی الکترونیکس اعلام کرد Brian Kwon که هم‌اکنون رئیس بخش ارتباطات موبایل و همچنین بخش سرگرمی‌های خانگی ال‌جی است، از ابتدای ماه دسامبر با عنوان مدیرعاملی به کار خود ادامه خواهد داد. دیگر تغییرات مدیریتی در سال میلادی جدید ازاین‌قرار هستند: Park Hyoung-sei به‌عنوان رئیس شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی منصوب خواهد گردید و ریاست شرکت ارتباطات موبایل به Morris Lee سپرده می‌شود. درحالی‌که William Cho پست تازه‌ تأسیس مدیرارشداستراتژی را تصاحب نموده و Bae Doo-yong مدیرارشدمالی ال‌جی خواهد بود.

Brian Kwon با سه دهه حضور در مناصب مدیریتی ال‌جی، نقش مهمی در پیشبرد اهداف این شرکت بازی کرده است. آقای Kwon که اکنون ۵۶ سال دارد، در سال ۱۹۸۷ به شرکت Goldstar پیوست و تاکنون پست‌های بسیار متنوعی ازجمله برنامه‌ریزی تجاری LG Wales و رئیس واحد مانیتورهای ال‌جی را بر عهده داشته و از سال ۲۰۱۴ هم به ریاست شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی منصوب‌شده است. آقای Kwon از اهالی بوسان است که مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه ملی سئول دریافت نموده و در دانشگاه Aalto University فنلاند موفق به اخذ مدرک MBA گردیده است.

معاون اجرایی مدیرعامل، Park Hyoung-sei هم پس از ۲۵ سال کار در واحد تجاری با تجربیات فراوان در زمینه تلویزیون‌ها، کامپیوترهای خانگی و مانیتورها (با تمرکز روی بازارهای آمریکا)‌ اکنون سکان شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی را در دست خواهد گرفت. آقای Park فارغ‌التحصیل دانشگاه میشیگان است و مدرک کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه ایندیانا اخذ کرده.

معاون ارشد مدیرعامل، Morris Lee هم از سال ۱۹۸۸ به شرکت Goldstar ملحق شد و تاکنون مسئولیت‌های مختلفی در بخش‌های موبایل، تلویزیون‌های خانگی و کسب‌و‌کار IT بر عهده داشته و ۵ سال هم معاون مدیرعامل شرکت مادر LG Corp بوده است. وی متولد سئول و فارغ‌التحصیل دانشگاه کره در رشته مدیریت کسب‌و‌کار است.

معاون اجرایی مدیرعامل، Bae Doo-yong به مدت ۷ سال ریاست واحد مالیات و تجارت ال‌جی را بر عهده داشته و اکنون به‌عنوان مدیرارشدمالی انتخاب‌شده است. این کهنه سرباز صاحب تجربه‌ای ۳۰ ساله‌ در این صنعت است که از سال ۲۰۰۵ به تیم LG ملحق شد. آقای Bae فارغ‌التحصیل دانشگاه ملی سئول است و در دانشگاه جورج واشنگتن ایالات‌متحده هم تحصیل نموده است.

تیم مدیریتی جدید بیشترین تمرکز خودش را متوجه تلاش‌های ضروری برای شتاب بخشیدن به «تحول دیجیتال» ال‌جی در تمامی بخش‌های عملیاتی خواهد نمود تا این شرکت هرچه بیشتر به سمت یک مجموعه داده محور سوق یابد. به همین منظور همانند شرکت‌های خواهر ال‌جی، جایگاه مدیرارشد‌استراتژی دوباره احیا خواهد شد و از طریق همراهی با تمامی واحد‌های تجاری شرکت کار خود را پیش خواهد برد. William Cho پس‌ازآنکه برای ۶ سال مدیریت عملیاتی ال‌جی در آمریکای شمالی را بر عهده داشته، دوباره به دفتر مرکزی برگشته تا در کسوت مدیر ارشد استراتژی به کار خود ادامه دهد.

علاوه بر این با تأسیس Future Technology Center یا «مرکز تکنولوژی آینده»، ال‌جی سعی دارد تمرکز خود را بر هسته اصلی و فناوری‌های مشترک گسترش دهد؛ و تحت رهبری یکپارچه مدیر ارشد فناوری به پشتیبانی از مراکز تحقیقاتی موجود همچون Artificial Intelligence Lab و Advanced Robotics Lab و Business Project Management Office ادامه خواهد داد. کسب‌و‌کارهای آینده‌نگرانه با توانایی‌های بالقوه فراوان، همچون خانه هوشمند، مشارکت در محتوا و مراقبت‌های زیبایی گسترش‌یافته و تقویت خواهند شد. تغییرات مدیریتی دیگری هم برای تصمیم‌سازی سریع‌تر در بخش‌های حیاتی به اجرا درخواهند آمد که قرار است با نگاهی بر مسئولیت‌های بین‌المللی ال‌جی برای تحقیق و توسعه، تولید، تأمین و طراحی به دفتر مرکزی منتقل گردند.

تمامی موقعیت‌های اداری تازه از روز یکم دسامبر ۲۰۱۹ اجرایی خواهند شد و ترفیع پست‌ها از اول ژانویه ۲۰۲۰ ترتیب اثر داده می‌شوند.