به گزارش اکونا پرس،

به نقل از ستاد خبری شرکت مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام پلاس ، این نمایشگاه به منظور ارایه دستاوردهای صنایع مخابراتی و شرکت های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور شرکت مخابرات ایران و سایر شرکت های حوزه ICT و تجهیزات و صنایع مخابراتی امروز سه شنبه ۲۶ آذر ماه ۹۸ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.

براساس این گزارش مجموعه مخابرات با هدف تعامل با بازیگران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور و با محصولات متنوع و حضور مبتنی بر ارائه سرویس ( B۲B- (Business-to-Businessدر نمایشگاه تلکام پلاس حضور یافته است.

ارائه سرویس های اینترنت اختصاصی، اینترانت، MPLS، VPLAS، VLAN و PTP/PTMP در نمایشگاه تلکام پلاس از دیگر برنامه های شرکت مخابرات ایران در این نمایشگاه است.

همچنین، بر اساس رویکرد جدید در نمایشگاه تلکام پلاس، شرکت مخابرات ایران با حضور در میز‌های گفتگو با سازمان‌ها و شرکت‌های کارفرمایی، صندوق‌های حامی، بخش‌های دولتی ، آماده مذاکره و تعامل به منظور گسترش بازار حوزه ICT و پاسخگویی به پرسش‌های بازدیدکنندگان با رویکرد تحقق ارتباطی فراگیر در بخش های مختلف صنعت ارتباطات کشور است.

این گزارش می افزاید به منظور تحقق رویکرد تعاملی شرکت مخابرات ایران در این نمایشگاه، سرویس های متنوعی به مشتریان شرکت مخابرات ایران ارائه می شود.

علاقمندان می توانند با حضور در سالن ۳۸Bنمایشگاه بین المللی تلکام پلاس، از محصولات و سرویس های مختلف شرکت مخابرات ایران در این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.