به گزارش اکونا پرس،

برند نخست گیمینگ در جهان، محصولات جدیدی را در نمایشگاه CES امسال معرفی کرد که در این خبر قصد داریم به سه محصول تازه وارد در سبد کالای ROG بپردازیم:

ROG PUGIO II

ماوس گیمینگ بی سیم ROG PUGIO II ایسوس با بهره مندی از سنسور با دقت 16000 dpi و نرخ شتاب 40 g مسافتی 400 اینچی را بر ثانیه می تواند پیمایش کند. با استفاده از تمام امکانات و قدرت این سنسور جدید، گیمرها می توانند دقیق ترین و سریعترین عکس العمل ها را در لحظات حساس بازی نشان بدهند. ROG PUGIO II با فناوری های ارتباط بی سیم عرضه شده و امکان اتصال از طریق کابل USB، بلوتوث و شبکه بیسیم 2.4GHz را در اختیار گیمر ها قرار می دهد. این ماوس مانند مدل قبلی خود، امکان شخصی سازی کلید های جانبی را به صورت مغناطیسی در اختیار کاربر قرار داده است. باتری این ماوس بیسیم نیز با هر بار شارژ امکان استفاده مداوم تا 100 ساعت به صورت بی سیم را دارد.

ROG Strix Impact II

ماوس ROG Strix Impact II نیز با ساختار قبلی خود عرضه شده که در این نسخه نیز سنسور آن به سنسور 16000 dpi ارتقاء یافته است. میزان پیمایش این ماوس بر واحد اینچ برابر با ماوس ROG PUGIO II است و نرخ شتاب آن نیز 40g در نظر گرفته شه است. سوییچ ها نیز در این مدل از نوع با دوام Omron بوده که با سوکت اختصاصی موسوم به Push-fit ایسوس، به سادگی امکان ارتقاء یا جابجایی است. این ماوس نیز با رابط بیسیم 2.4GHz و USB به سیستم های گیمینگ متصل می شود.

ROG ITX Z11

کیس ROG ITX Z11 پیش تر به صورت نمونه اولیه در کامپیوتکس 2019 به نمایش در آمد، اما اکنون پس از رویداد CES 2020، ایسوس از دو نسخه این کیس رونمایی رسمی کرد. ROG ITX Z11 به طور ویژه برای سیستم هایی با مادربردهای ITX طراحی شده است. طراحی داخلی این کیس با شیب 11 درجه ای طراحی شده تا ظاهری خاص تر به سیستم دهد. به منظور بهبود عملکرد خنک سازی درون سیستم، ایسوس از راهکاری دودکش مانند در حالت جایگیری عمودی کیس استفاده کرده ست. این کیس زیبا از شاسی 1.2 میلیمتری آلومینیومی بهره می برد و در دو طرف آن نیز به منظور نمایش بهتر وجذاب تر قطعات داخلی، از شیشه حرارت داده شده استفاده شده است. همچنین یک LiveDashOLED رنگی نیز در پنل جلویی مشخصات سیستم و تصاویر دلخواه کاربر را به صورت جلوه های بصری به نمایش می گذارد.