به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس صدری ضمن اعلام مطلب فوق افزود: موضوع مهمی که در روزهای اخیر، به طور جدی زندگی تمام هم وطنان را تحت تاثیر قرار داده، مبارزه با ویروس کرونا است و به همین دلیل ، علاوه بر دورکاری بخشی از کارکنان، به تمام مشترکین شرکت مخابرات ایران اطلاع رسانی شد که برای کاهش تردد در اماکن عمومی و حفظ سلامت خود، از خدمات غیرحضوری شرکت از جمله سامانه ۲۰۰۰، کد دستوری# ۲۰۲۰* و بخش مخابرات من در پرتال استفاده کنند.

 وی افزود: به مراکز پرتردد شرکت مخابرات همچون دفاتر امور مشتریان در سراسر کشور تاکید کرده ایم تا تمهیدات لازم برای ضدعفونی کردن محیط بطور پیوسته و استفاده از اقلام بهداشتی ضروری انجام شود و بتوانیم جدی‌تر با رعایت سلامت کارکنان و مشترکان به امور روزمره بپردازیم.


مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان با بیان اینکه مبارزه و پیشگیری از هر بحرانی همت، همکاری و اراده جمعی را می‌طلبد،اظهار امیدواری کرد با آرامش و رعایت پیشگیری های لازم در سطح ملی و موارد تصویب شده همانند دورکاری های لازم و جلوگیری از ترددهای غیرضروری شاهد ریشه‌کنی این بیماری در آینده نزدیک باشیم.

گفتنی است معاونت توسعه سرمایه انسانی شرکت مخابرات ایران اعلام کرده به منظور حفظ سلامت همکاران و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، همکارانی که دارای بیماری های زمینه ای تشدید کننده از قبیل نارسایی ریوی، قلبی، دیابت و ضعف سیستم ایمنی بدن بوده و یا شیمی درمانی می شوند، با تشخیص پزشک معالج و تایید مدیران مناطق در استانها و مدیران کل در ستاد، تا اطلاع ثانوی نیاز به حضور در اداره محل خدمت ندارند.

 مدیران مناطق و ستادی نیز لازم است در اسرع وقت لیست تمام کارکنانی را که به صورت دورکاری انجام وظیفه می کنند، به معاونت توسعه سرمایه انسانی ارسال نمایند.