به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی ایرانسل، با توجه به مسؤولیت اجتماعی اپراتور و با هدف ترویج آموزش آنلاین و تحصیل از طریق بسترهای دیجیتال، مدیرعامل ایرانسل دکتر بیژن عباسی آرند، در پیامی از معلم وظیفه‌شناسی که سعی داشت با کمترین امکانات، روند تدریس را ادامه دهد، قدردانی کرد. در این پیام، خطاب به خانم «شهیمه صفایی نمین» آمده است:

«در این زمان که کشور ما درگیر بیماری همه‌گیر کرونا شده‌ است، خانه‌نشینی و کاهش رفت‌وآمد، الزامی همگانی است. تلاش و مسؤولیت‌پذیری سرکارعالی به عنوان آموزگاری بازنشسته و خوش‌نام، برای ادامۀ روند آموزش، از طریق اینترنت و فناوری‌های ارتباطیِ روز ستودنی‌ و شایسته‌تقدیر است. شما و خیلی از آموزگاران عزیز ایران‌زمین، نشان‌می‌دهید که «آموزش، تعطیل بردار نیست». اقدام شما که با کمترین امکانات ارتباطی، بخشی از نگرانی آموزشی خانواده‌ها را کاسته‌اید، الگویی شایسته برای فرزندان این کشور از مسؤولیت‌شناسی و بهره‌گیری از فناوری‌های روز، در امر خطیر آموزش و پرورش است.

ایرانسل به عنوان اپراتور دیجیتال ایران، به پاس محبت بی‌دریغ شما به دانش‌آموزان و تلاش‌تان در استفاده از امکانات «آموزش آنلاین»، مودم اینترنت پرسرعت و بسته نامحدود دیتای یک ساله را به شما تقدیم می‌کند. همچنین در صورت تمایل، تمهیدات بیشتری برای برگزاری کلاس‌های آنلاین بر بستر اینترنت، خدمت شما ارائه خواهد شد.»

پیام قدردانی و هدیه مذکور، از طریق مسؤولان آموزش و پرورش شهرستان آستارا و همچنین مدیر دبستان خواجه نصیرالدین طوسی به ایشان تقدیم شد.