به گزارش اکونا پرس،

روزبه‌روز اسمارت‌فون‌ها بیشتر شبیه هم می‌شوند و تمایز و تشخیص میان آن‌ها تنها با تکیه بر مشخصات فنی مشکل‌تر می‌شود. لذا ال‌جی الکترونیکس برای مقابله با این چالش، نقشه راه محصولی جدیدی را آغاز کرده که با تکیه بر طراحی متمایز و لطافت و زیبایی «لمس شدنی» سعی دارد راه خود را از بقیه رقبا جدا کند. LG VELVET اولین ابزاری است که این فلسفه جدید را به تصویر خواهد کشید که شامل طراحی منحصربه‌فرد دوربین با الهام از «قطره باران» و سبک طراحی سیال و متقارنی است که هم چشم‌نواز است و هم لمس آن خوشایند می‌نماید.

LG VELVET اولین دستگاهی است که با استراتژی برندینگ جدید شرکت در زمینه گوشی‌های همراه روانه بازار خواهد شد. ال‌جی تصمیم دارد از شیوه نام‌گذاری مرسوم الفبایی نیز فاصله گرفته و نام‌های رسا و مأنوس و ملموسی انتخاب کند تا مصرف‌کننده بهترین دستگاه را متناسب با شخصیت و ذات خود انتخاب نماید. نام velvet یا مخملین قرار است شکوه و جلال همراه با نرمی و لطافتی اعلا را در ذهن به تصویر بکشد که دو مشخصه اصلی موبایل جدید هستند.

Chang Ma معاون ارشد استراتژی محصول شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی می‌گوید: «شیوه برندیگ جدید ما بازتابی از روندهای جاری است که سعی دارد سلایق شخصی منحصربه‌فرد و احساسات فردی را با تأکید هرچه بیشتر بر طراحی، به تصویر کشد. این رویکردی حسی و شهودی است که ما مطمئن هستیم با مصرف‌کنندگان امروزی تشدید خواهد شد و به ما برای خلق هویت برندی شفاف‌تر، کمک خواهد کرد.»