به گزارش اکونا پرس،

در شیوع جهانی کرونا، خانواده‌هایی که خانه مناسبی ندارند یا فاقد خانه هستند، پناه گرفتن و در خانه ماندن می‌تواند ناامن و حتی غیرممکن باشد. به همین دلیل ال‌جی الکترونیکس همکاری با دفتر کره Habitat for Humanity  را آغاز کرده که در قالب یک سازمان خیریه و غیرانتفاعی تمام فعالیت‌های خود را وقف ساخت و بهبود مسکن برای خانواده‌ها در سراسر دنیا نموده است.

ال‌جی از طرفدارانش خواسته با ساخت ویدیو کلیپ‌هایی درباره اینکه چرا خانه برای آن‌ها خاص و استثنائی است و انتشار آن‌ها با هشتگ #LGComeHomeChallenge در فیس‌بوک و اینستاگرام به این برنامه بپیوندند. همچنین این شرکت با استفاده از هشتگ #LGComeHomeChallenge، برای شروع این کمپین دیجیتال، ویدیویی درباره شادی خانوادگی و چگونگی بهبود زندگی با لوازم‌خانگی پیشرفته ال‌جی منتشر نموده است.

#LGComeHomeChallenge از مصرف‌کنندگان می‌خواهد تا با انتشار ویدیوهای کوتاه نشان دهند که خانه‌بر ای‌شان چه معنا و مفهومی دارد. این ویدیوها شامل صحنه‌هایی از حضور دسته‌جمعی اعضای خانواده است که با نمایش غذای دسته‌جمعی، بازی‌های جمعی، سرگرمی و خنده‌های دورهمی و مانند آن، به تعریف خانه و خانواده ازنقطه‌نظر مشارکت‌کنندگان می‌پردازد. برای این کمپین یک فیلتر ویژه واقعیت افزوده اینستاگرام هم ایجادشده تا محتوای ارسالی کاملاً شخصی و منحصربه‌فرد باشند.

با این کمپین ال‌جی ۳۰۰ هزار دلار به Habitat for Humanity Korea اهدا خواهد نمود که صرف تأمین لوازم‌خانگی منازل نوساز این خیریه می‌گردد. این لوازم‌خانگی قرار است در خانه‌های تازه‌سازی در هند، کنیا و ویتنام نصب گردند تا پناهگاه‌هایی امن برای خانواده‌های فقیر و نیازمند باشند.

Dan Song رئیس شرکت راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم‌خانگی ال‌جی الکترونیکس می‌گوید: «ال‌جی همواره به دنبال راه‌هایی برای بهتر ساختن زندگی بوده است؛ و اکنون مفتخریم که حامی کار خوب Habitat for Humanity برای حمایت از سلامت و تندرستی خانواده‌ها و کمک به آن‌ها با راه‌کارهای سلامت خانگی‌مان باشیم. کمپین Come Home Challenge نمایانگر مسیر درست برای خانواده‌هایی است که از موهبت خانه‌ای امن و سالم برخوردارند.»

برای کسب اطلاعات بیشتر و پیوستن به این کمپین، می‌توانید به آدرس www.LGComeHomeChallenge.com مراجعه کنید.