به گزارش اکونا پرس،

 LG MAGNIT کیفیت تصویری پیشگامانه را در قالبی با دوام ارائه خواهد کرد که از تکنولوژی نمایشگر Black Coating اختصاصی ال‌جی بهره می‌برد و به لطف طراحی هوشمندانه مونتاژ بلوکی، نصب و راه‌اندازی بسیار ساده‌ای خواهد داشت.

Micro LED جدید ال‌جی از پیکسل‌های خود-نورده با ابعاد میکرومتری بهره می‌برد که مستقیما روی بورد اصلی سوار شده‌اند. این محصول با خلق تصویری واضح‌تر با کنتراست بهتر و زاویه دید وسیع‌تر، تحولی بزرگ در تکنولوژی نمایشگر را رقم زده است. تکنولوژی جدید Black Coating ال‌جی هم که در بخش جلوی این نمایشگر مورد استفاده قرار گرفته، برای بهبود کنتراست و دقت رنگ، و البته مراقبت از پیکسل‌های LED کوچک در برابر رطوبت، گردوخاک و فشارهای بیرونی طراحی شده است. همچنین خاصیت ضد انعکاس و ضد لک LG Black Coating میزان حواس‌پرتی به دلیل بازتاب‌های نوری را به حداقل رسانده و پاک‌سازی لکه‌های ناخواسته را بسیار آسان‌تر می‌سازد.

تطبیق‌پذیری بالای LG MAGNIT آن را به محصولی ایده‌ال برای مشتریان لوکس و مشکل پسندی تبدیل ساخته که به دنبال نمایشگرهای بزرگ ۱۶۳ اینچی با رزولوشن 4K برای تماشای فیلم، سریال و مسابقات ورزشی در خانه هستند. با بهره‌گیری از پلتفرم ساینیج هوشمند webOS ال‌جی قابلیت‌های کنترلی و کاربردی بسیار وسیعی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. علاوه بر این، پردازنده تصویری مبتنی بر هوش مصنوعی آلفا باعث شده تا LG MAGNIT کیفیت تصویر بسیار عالی، هم‌رده با پیشرفته‌ترین تلویزیون‌های ال‌جی را عرضه کند که به شکل هوشمندانه‌ای محتوا و منبع را آنالیز کرده و نتیجه خروجی را به شکل خودکار بهبود می‌بخشند.

LG MAGNIT علاوه بر ارائه تصاویر جذاب و تماشایی، امکان نصب ساده و بی‌دردسری را نیز فرهم می‌آورد. هر باکس Micro LED تقریبا۶۰۰ در ۳۷۷.۵ در ۴۴.۹ میلیمتر طول و عرض و ضخامت دارد و باکس‌ها بدون نیاز به ابزار در کنار یکدیگر چفت می‌شوند. این امر باعث می‌شود تا تکنسین‌ها با کمترین دردسر بتوانند نمایشگرهای با ابعاد بسیار بزرگ را در هر محلی سریعا راه‌اندازی کنند. به لطف تکنولوژی کانکتورهای غیرتماسی  ال‌جی، ارسال و دریافت سیگنال‌ به صورت بیسیم انجام می‌شود. طراحی مونتاژ بلوکی ال‌جی هم انتقال نیروی مورد نیاز به هر باکس را از طریق پین‌های اتصال موجود در لبه بلوک‌ها ممکن ساخته است. لذا LG MAGNIT به کابل‌کشی جداگانه برای هر بلوک نیاز ندارد و سرعت اجرا بسیار بالا می‌رود. تنها لازم است تعداد کمی کابل در بخش پشتی نمایشگرها به بلوک‌ها متصل شوند تا آنها را به سیستم‌های کنترلی و برق اصلی متصل کنند.

Paik Ki-mun معاون ارشد و مدیر واحد نمایشگرهای اطلاع‌رسانی تجاری در شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس می‌گوید: «همیشه معرفی ابتکارات واقعی در ساینیج‌های LED هیجان‌انگیز است و اکنون ما از معرفی سری LG MAGNIT به خود می‌بالیم. با ترکیبی از کیفیت تصویر عالی به همراه قابلیت توسعه و اجرای راحت، LG MAGNIT یک راهکار ساینیجی Micro LED خارق‌العاده برای دامنه وسیعی از کاربران در فضاهای تجاری و عمومی، مراکزی همچون سالن همایش‌ها، شرکت‌های بزرگ، لابی هتل‌ها، بوتیک‌های لوکس، استودیوهای تلویزیونی، مراکز کنترل تصویری، سالن‌های نمایشگاه‌ها و موزه ها خواهد بود.»