به گزارش اکونا پرس،

 این محصول به بهبود دسترسی تجهیزات سرور کمک شایانی نموده و برای شرایط خاص و با نوسانات شدید دمایی، مانند سرورهای که در محیط آزاد نصب می شوند، ایده آل است.         

طبق تحقیقات DIGITIMES ، با ادامه همه گیری بیماری Covid 19 ، در سه ماهه سوم سال 2020 ، نیاز به خدمات آنلاین رو به فزونی است. در نتیجه ی این نیازمندی، خدمات سرورهای جهانی به احتمال زیاد بیش از 15.8 درصد افزایش خواهد یافت. ظهور AIoT در سال های اخیر، سرورهای خارجی و سیستم های edge  را به منظور بهبود بهره وری انتقال و محاسبات یا صرفه جویی در پهنای باند، به روز رسانی نموده است. این روزها نیاز به سرور های فضای باز بیشتر شده و برنامه های سرور تنها محدود به اجرا در اتاقهای کاملاً مجهز یا محیط  کنترل  شده نیستند. تجهیزات سرورها که معمولاً بدون توقف کار می کنند، مقدار زیادی گرمای اتلافی تولید می کنند و در نتیجه محیطی با دمای بالا در سرور ایجاد نموده که قرار گرفتن طولانی مدت در معرض این حرارت شدید و یا عملکرد در فضای باز، کارکرد انتقال اطلاعات حافظه سرور را تهدید می کند و ممکن است بر ثبات آن تأثیر بگذارد. این امکان وجود دارد که داده های اصلی از بین رفته  و در مواردی، سیستم ها خراب آسیب ببیند.      

این ماژول حافظه سرور از مواد درجه صنعتی با دقت بسیار بالایی انتخاب شده و ICهای درجه حرارت گسترده صنعتی توسط تولید کنندگان اصلی ساخته شده است. بدین ترتیب در این محصول تمایز قابل توجهی نسبت به سایر محصولات موجود در بازار را شاهد خواهیم بود. این ماژول Apacer همچنین با طراحی Golden Finger های پایدار در اتصال، مقاوم در برابر خوردگی محیط و نیز با ضخامت روکش طلا 30u مجهز شده اند. در همین راستا یک سنسور حرارتی داخلی برای نظارت دما به طور موثر از خطر گرم شدن بیش از حد سرور جلوگیری می کند. این ماژول حافظه قبل از خروج از کارخانه تست های دقیقی را پشت سر گذارده که احتمال خرابی را به حداقل ممکن می رساند.

کمپانی اپیسر تجربه زیادی در زمینه تحقیق و توسعه، ساخت و آزمایش دارد و با بسیاری از مشتریان بازار برای تولید ماژول های حافظه با دمای گسترده کار می کند. در حال حاضر در برنامه های داخلی و خارجی اعم از مراکز داده تا برنامه های دفاعی و مراقبت های بهداشتی فعالیت دارند. موج اول ماژول های سرور شامل ظرفیت های 4 تا 16 گیگابایت، حداکثر سرعت 2666 MT / s DDR4 ، پشتیبانی از اندازه صفحه VLP و فناوری ضد سولفوراسیون روانه بازار خواهد شد.