به گزارش اکونا پرس،

جدا از زمان زیادی که شستشو و خشک شدن لباس‌ها از ما می‌گرفت، عمر لباس‌هایمان نیز کاهش پیدا کرده بود.  استفاده از مواد شوینده و ضدعفونی کننده در کنار هزینه‌های آن، چیزی از رنگ و تاروپود لباس‌ها هم باقی نگذاشته بود. تا اینکه توسط یکی از دوستانم که به تازگی لباسشویی سامسونگ خریده بود با قابلیت‌های جدیدی در نسل جدید ماشین‌های لباسشویی سری کوییک درایو (Quick Drive) سامسونگ آشنا شدم که دقیقا مطابق خواسته‌ها و نیازهای خانواده ما بود. لباسشویی ما هم به اندازه کافی قدیمی شده بود و باید تعویض می‌شد. به نظر فرصت خوبی برای یک تغییر به موقع و مناسب می‌آمد.

یک شستشوی بهداشتی و تمام عیار

ماشین‌های لباسشویی سری کوییک درایو سامسونگ از قابلیتی به نام حالت شستشوی بهداشتی (Hygiene Steam) بهره می‌برند. قابلیتی که در شرایط فعلی، بیش از پیش مورد توجه و کاربردی است. در هنگام استفاده از حالت شستشوی بهداشتی بخار از کف دیگ رها می‌شود تا با نفوذ به عمق الیاف و پارچه‌ها، لباس‌ها را ضدعفونی کند. این فناوری در ماشین‌های‌لباسشویی کوییک درایو سامسونگ می‌تواند در هنگام شستشو ۹/۹۹ درصد باکتری و عوامل حساسیت‌زا را از بین ببرد و به ایجاد یک محیط سالم و بدون آلرژی کمک کند. استفاده از حالت شستشوی بهداشتی به شما کمک می‌کند تا بتوانید لباس‌های خود را به صورت عمیق و بهداشتی بشویید.

در واقع با اضافه‌ شدن بخار به چرخه شستشو از ایجاد چروک روی لباس‌ها هم جلوگیری می‌شود و لکه‌های سرسخت و عوامل آلرژی‌زا مثل گرده گل و یا باکتری‌ها نیز از روی لباس‌ها به راحتی حذف می‌شوند. این کار باعث بهبود عملکرد شستشو می‌شود و همچنین اثر لکه بری قوی‌تر با مصرف مقدار کمتری از آب و مواد شوینده را ممکن می‌کند.

شستشو با بخار ضمن ضدعفونی کردن ملحفه، لباس کار، دستمال‌های آشپزخانه و یا هر آنچه‌که نیاز به ضدعفونی شدن دارد نیاز شما به اتو کردن لباس ها را هم از بین می‌برد و لباس‌هایتان را پس از شستشو خشک و بدون چروک تحویل می‌دهد.

سریع و باکیفیت

علاوه بر قابلیت شستشوی بهداشتی، ماشین‌های لباسشویی سری کوییک درایو سامسونگ می‌توانند در زمان کوتاهی لباس‌ها را بشویند. حالت Super Speed در ماشین لباسشویی کوییک درایو به کاربران این امکان را می‌دهد تا لباس‌های خود را ظرف مدت ۳۹ دقیقه پاک و تمیز تحویل بگیرند. نکته مهم اینکه کاهش زمان در این لباسشویی‌ها باعث افت کیفیت نمی‌شود و لباس‌ها به کمک فناوری شستشوی سریع با همان تمیزی و پاکی همیشگی از دیگ خارج می‌شود.

فناوری کوییک درایو زمان شستشو را تا ۵۰ درصد و مصرف انرژی را تا ۲۰ درصد کاهش می‌دهد. عملکرد فناوری کوییک درایو به این شکل است که وجود دیگ دو تکه در آن حرکت‌های متنوعی برای دیگ اصلی و صفحه گردان مجزا را فراهم می‌کند. این شکل از حرکات باعث شستشوی سریع، قدرتمند و در عین حال ملایم (عدم آسیب به تاروپود پارچه) یا لباس‌ها می‌شود. این فناوری و وجود دیگ دو تکه برای اولین بار در دنیا، در ماشین لباسشویی سامسونگ قرار گرفته است.

فراتر از حباب

فناوری حباب ساز Eco Bubble نیز یکی دیگر از فناوری‌های استفاده شده در ماشین‌های لباسشویی کوییک درایو است. عملکرد فناوری حباب‌ساز به این شکل است که می‌تواند در دماهای پایین شستشوی قوی را ارئه دهد به این حالت که ماده شوینده به حباب تبدیل می‌شود و به همین دلیل به سرعت به عمق الیاف نفوذ می‌کند و به آسانی چرک لکه های چربی و کثیفی را از بین می‌برد، این درحالی است ‌که از الیاف محافظت شده و در مصرف انرژی نیز صرفه‌جویی می‌شود.

حباب‌های پرقدرت به کمک موتور ویژه دستگاه از ترکیب هوا، آب و بدون آن که به شوینده قوی یا دمای هوای زیاد نیاز داشته باشید می‌توانند ۴۰ برابر سریع تر به الیاف نفوذ کرده و به آسانی و حتی در دمای پایین ( ۱۵ درجه)، آلودگی را از سطح لباس جدا کرده و علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی،  کیفیت الیاف لباس، رنگ و بافت پارچه نیز حفظ می‌شود. این فناوری کیفیت شستشو را به روش هوشمندانه‌ای ارتقا می بخشد.

حالا ما با خرید ماشین‌‌ لباسشویی سامسونگ سری کوییک درایو لباس‌هایمان را در کمترین زمان شستشو می‌دهیم و با فناوری Hygiene Steam  (شستشوی بهداشتی) لباس‌های ما بدون چروک کاملا بهداشتی و ضدعفونی شسته می‌شوند.

در واقع این روزها که بحث رعایت مسائل بهداشتی با زندگی همگی ما گره خورده است، لوازم خانگی خوب نیز در بهتر انجام شدن کارها و پیشگیری از بیماری‌ها تاثیر به سزایی دارد.