به گزارش اکونا پرس،

این محصولات جدید شرکت سردمدار لوازم‌خانگی مرز میان لوازم‌خانگی به‌مثابه یک قطعه هنری و یک دستگاه کارآمد را برای طراحان مبلمان منزل محو می‌سازد. این مجموعه شامل یخچال InstaView Door-in-Door، یخچال و فریزر دوقلو، مایکروویو، ماشین ظرف‌شویی، دستگاه تصفیه هوا، لباسشویی WashTower و Styler است.

توانایی این محصولات در ادغام کامل با همه فضاهای داخلی از طریق تنوع مواد لوکس و مدرن و رنگ‌های ملایمی که می‌توانند مطابق سفارش با یکدیگر ترکیب و همسان شوند، تقویت می‌گردد. مجموعه Furniture Concept Appliances ال‌جی امکان انتخاب‌های گوناگون بر اساس رنگ و مواد را فراهم می‌آورند، تا مصرف‌کنندگان بتوانند بر اساس سلیقه‌شان و دکور اتاق‌هایشان هر دستگاه را شخصی‌سازی کنند.

ظاهر لوکس و اعلای لوازم خانگی مفهومی ال‌جی بیش از همه، نتیجه استفاده از انواع پوشش کیفیت بالا همچون استیل، شیشه، فلز و FENIX است که یک ماده نوآورانه و محصول تکنولوژی پوششی پیشرفته‌ای است که توسط Arpa Industriale ایتالیا طراحی گردیده است. FENIX حالتی مات داشته و اثرانگشت روی آن باقی نمی‌ماند و احساس لمسی خوشایندی هم دارد، و در کنار تمامی این‌ها، دوامی عالی داشته و ظاهری بی‌زمان و درعین‌حال مدرن را ارائه می‌کند. 

ال‌جی باتجربه نوآورانه‌ای که در غرفه مجازی نمایشگاه CES 2021 عرضه می‌کند، این امکان را برای بازدیدکنندگان فراهم آورده تا مجموعه آنلاین متنوع قابل‌توجهی را تجربه کنند. میهمانان می‌توانند طراحی داخلی رویایی خود را اجرا نموده و اثاثیه منزل مفهومی ال‌جی را در رنگ‌ها و پوشش‌های دلخواهشان داخل آن فضا قرار دهند.

Lyu Jae-cheol رئیس شرکت راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم‌خانگی ال‌جی الکترونیکس می‌گوید: « Furniture Concept Appliances ال‌جی محصولاتی چندمنظوره هستند که به شکل هم‌زمان بهترین شکل ظاهری و عملکرد را فراهم می‌آورند. این مجموعه ترکیبی از اثاثیه منزل شیک و راهکارهای خانگی با عملکرد عالی است که باهدف حرکت به سمت خانه‌‌ای یکپارچه ازنظر مکان و زمان توسعه‌یافته‌اند.»

مجموعه Furniture Concept Appliances ال‌جی در نیمه اول سال ۲۰۲۱ روانه بازارهای جهانی خواهد شد. با مراجعه به غرفه مجازی ال‌جی در نمایشگاه CES 2021 که از ۱۱ ژانویه شروع می‌شود، می‌توانید در یک‌منزل مجازی به تجربه استفاده از Furniture Concept Appliances ال‌جی بپردازید.

  • در مناطق مختلف احتمالاً محصول و رنگ‌های متفاوتی در دسترس باشند.