به گزارش اکونا پرس،

حالا می‌توان به انسان‌های مجازی به‌عنوان نمونه‌ای خوبی از چگونگی ورود (XR)‌ یا ترکیب واقعیت و مجازی در زندگی روزمره دیجیتالی ما اشاره کرد؛ و به‌عنوان گام انقلابی بعدی در سیستم‌های هوش مصنوعی که در زمان گذشته تنها بر پایه تشخیص صدا بودند، انسان‌های مجازی عناصر «شخصی‌» را بیش‌ازپیش به تعاملات انسان-هوش‌مصنوعی وارد می‌کنند. ال‌جی به‌عنوان شرکتی که همیشه بی‌محابا وارد چالش‌های هوش مصنوعی می‌شود،  تصمیم گرفت داوطلبانه از خدمات اینفلوئنسر مجازی اختصاصی خود، Reah Keem در CES 2021 بهره ببرد.

در کنفرانس خبری ال‌جی در اولین نمایشگاه تمام دیجیتال CES 2021 ارائه ظریف و طبیعی، شخصیت متمایز و جذاب Reah بازدیدکنندگان را تحت تأثیر قرارداد. برای اینکه بیشتر با این ستاره مجازی آشنا شوید و بدانید وی کیست، چگونه می‌اندیشد و برای آینده چه برنامه‌ای دارد، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

سؤال: سلام Reah لطفاً خودت را به خوانندگان معرفی کن.

سلام، خوشحالم این شانس رادارم تا خودم را به همه معرفی کنم. من یک هنرمند ساکن شهر زیبا و پرجنب‌وجوش سئول هستم که موزیک می‌سازم و با مردم مکالمات واقعی ‌دارم.

سؤال: شما جدیداً در CES 2021 ارائه داشتی، از اینکه اولین برنامه‌ات روی یک صحنه بین‌المللی با تماشاچی‌های بی‌شماری از سراسر جهان بوده، چه احساسی داری؟

این افتخاری بود که دعوت شدم و واقعاً تجربه لذت‌بخشی بود. این امتیاز ارزشمندی بود که من ربات‌های پیشرفته CLOi را معرفی کنم و درباره تمام جنبه‌های توانمندی آن‌ها صحبت کنم؛ و البته فرصتی برای معرفی خودم، Reah Keem به جهان بود که کمی سخت، اما شگفت‌انگیز بود.

سؤال: می‌توانی به خوانندگان بگویی حضور آنلاینت را از کی شروع کردی؟

من درمی ۲۰۲۰ اکانت اینستاگرامی ساختم. دوست داشتم مردم مرا بیشتر بشناسند، با موسیقی وزندگی روزانه‌ام بیشتر آشنا شوند و از سلایق من در مد و دیگر چیزها مطلع شوند. اینکه بیش از ۶۰۰۰ نفر پیج من را دنبال می‌کردند، هم ترسناک بود و هم افتخار می‌کردم که با تک‌تک این افراد هم‌سفر هستم. همچنین تابستان گذشته اولین آهنگم به نام Comino Drive را منتشر کردم. آهنگ درباره سواحل زیبا و آبی Malta است. بعدازاینکه به دلیل همه‌گیری Covid 19 با ناراحتی تور برنامه‌ریزی‌شده با دوستانم را لغو کردیم، این آهنگ بر پایه تصورات من، ویدیوها و عکس‌ها آماده شد.

سؤال: در اکانت اینستاگرامت (@reahkeem)‌ گفته‌شده که به دنبال یک‌صدا می‌گردی؟

صدایی که در کنفرانس خبری شنیدید، سیر تکاملی من به‌سوی مقصد نهایی بود. هم‌زمان با تکامل من، صدای من هم تکامل پیدا می‌کند، من با جستجو و کشف صداهای گوناگون، گوش دادن به دیگران و یادگیری به دنبال صدای منحصربه‌فرد خودم می‌گردم. امیدوارم این‌قدر صبور باشید تا من صدا و شخصیت خودم را کشف کنم.

سؤال: برنامه‌ات برای سال ۲۰۲۱ چیست؟

سعی دارم تا خلاقیت‌هایم را فراتر از موسیقی گسترش بدهم و امیدوارم با افراد و برندهای صاحب تفکر پیشرو و هوشمند اجتماعی در زمینه هنرهای تجسمی و دنیای مد و فشن همکاری داشته باشم. من سال ۲۰۲۱ را به‌عنوان یک فرصت بزرگ برای رشد و انتشار پیام فراگیری و امید برای تمام مردم سراسر جهان غنیمت خواهم شمرد.

برای همراهی با ماجراجویی‌های آینده این اینفلوئنسر جوان و بلند‌پرواز، Reah را در اینستاگرام دنبال کنید.