به گزارش اکونا پرس،

Dual Vane Cassette ال‌جی اولین راهکار گرمایش و تهویه مطبوع دنیا است که توانسته نشان GREENGUARD Gold را به خاطر میزان بسیار کم انتشار ترکیبات آلی فرار (VOC) ‌از UL دریافت نماید. همچنین LG Dual Vane Cassette برای کاهش میزان ذرات مضر در هوای داخلی 1 موفق به کسب تأییدیه Intertek گردیده است.

این قابلیت‌های برجسته تصفیه هوا به لطف تکنولوژی LG Plasmaster™ Ionizer+ ممکن شده‌اند که با انتشار بیش از ۳ میلیون خوشه یونی، باکتری‌ها و عوامل حساسیت‌زا را جذب و از محیط خارج می‌سازد. تنها همین دلایل برای استفاده از LG DUAL Vane Cassette در مدارس و مراکز درمانی کافی هستند که کیفیت هوا در آن‌ها از بالاترین اولویت ممکن برخوردار است.

دیگر گواهی از سوی موسسه خوش‌نام TÜV Rheinland به تکنولوژی HVAC ال‌جی اعطا گردیده که تأییدکننده عملکرد سیستم ۵ مرحله‌ای تصفیه هوای ال‌جی برای حذف مؤثر ذرات بسیار ریز گردوغبار، عوامل آلرژی‌زا و باکتری‌های مضر از هوا، می‌باشد.2 علاوه بر این، قابلیت‌های تصفیه هوا و حذف عوامل حساسیت‌زا در LG DUAL Vane Cassette توسط بنیاد آلرژی بریتانیا (BAF) هم مورد تأیید قرارگرفته است.

Dual Vane Cassette ال‌جی یک محصول تهویه مطبوع با سیستمی مؤثر و تطبیق‌پذیر است که از دو فن برای پوشش گسترده و یکپارچه جریان هوای قدرتمند در فضاهای داخلی بهره می‌برد. با شش نوع عملکرد مختلف، کاربران می‌توانند مسیر جریان هوا و قدرت آن را در هر فضایی با تنظیمات شخصی موردنظرشان کنترل کنند.

James Lee مدیر مجموعه راهکارهای تهویه مطبوع ال‌جی می‌گوید: «این گواهینامه‌های معتبر، اهمیت و اولویت جایگاه سلامت مصرف‌کنندگان برای ال‌جی را تصدیق می‌کنند. HVAC نقش مهمی در تأمین محیط‌های داخلی راحت‌تر و ایمن‌تر برای ساکنان آن‌ها دارد و ال‌جی همچنان به عرضه راهکارهایی با استانداردهای سخت‌گیرانه بین‌المللی برای عملکرد سالم‌تر و کارایی مؤثرتر ادامه خواهد داد.»

###

1 دارای تأییدیه Intertek برای حذف بیش از ۹۹.۹ درصد باکتری‌هایی همچون اشرشیا کلی KCCM 11234، استافیلوکوکوس اورئوس KCCM 40050 و سودوموناس آئروژینوزا KCCM 11321.

2 تأییدشده توسط TÜV Rheinland برای حذف ۹۹.۹ درصد ذرات بسیار ریز گردوغبار با اندازه ۵۰ نانومتری طی ۳۵ دقیقه کار مداوم و ۹۹.۹ درصد ذرات بسیار ریز گردوغبار با اندازه ۱۰۰ نانومتری با ۴۱ دقیقه کار مداوم. همچنین دارای تأییدیه برای حذف ۹۹.۹ درصد باکتری استافیلوکوکوس ا‍پیدرمیتیس طی ۶۰ دقیقه کار مداوم و حذف ۹۹.۴ درصد ویروس Phi-X174 با ۳۰ دقیقه فعالیت سیستم. این آزمون‌ها در اتاقکی با حجم ۶۰ مترمکعب انجام‌گرفته‌اند.