به گزارش اکونا پرس،

مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال(دایرک) در تازه‌ترین پژوهش خود بر روی بازی‌های پرمخاطب ایرانی این بار سراغ بازی «پرسیتی» رفته است تا با بررسی این بازی استودیو تاد که پیش از این تجربه توسعه بازی«فروت‌کرفت» را در کارنامه بازی‌سازی خود داشتند، به فرازونشیب‌های طی شده و چالش‌های مسیر توسعه بازی «پرسیتی» بپردازد.

اطلاعات مربوط به پرداخت برای بازی، اطلاعات مربوط به کاربران فعال بازی، اطلاعات مربوط به میزان دست و زمان بازی شده، بررسی عوامل موفقیت استودیو تاد در توسعه بازی پرسیتی با استفاده از مدل گرنت از جمله نکاتی است که در تازه‌ترین گزارش دایرک برای اولین بار به صورت جدی به آنها  پرداخته شده است.

این گزارش از طریق سایت دایرک برای مطالعه علاقه‌مندان قابل دریافت و دسترسی است.