حال در دنیای معاصر امروزی و با ورود ارزهای دیجیتال واحد‌های پولی مشترک‌تر و گسترده‌تری میان مردمان ایجاد شد به نام پول های دیجیتالی.

از معروف‌ترین آن ها می‌توان به بیت‌کوین اشاره نمود. واحد پولی دیجیتال که اکنون در بستر اینترنت می‌توان به آن‌ها دسترسی پیدا کرد و با آن‌ها میتوان خرید و فروش انجام داد.

تکنولوژی و دارایی های رمز ارزی در اواخر سال ۲۰۰۹ به دنیای معاصر معرفی شدند. که بیت کوین اولین رمزارز دیجیتالی در دنیا محسوب می‌شود که پس از گذشت ۱۲ سال از ایجاد آن، اکنون گران قیمت ترین و ارزشمند‌ترین پول دیجیتالی در سرتاسر دنیا شناخته می‌شود.

این فناوری که بر روی بستر بلاک چین فعالیت می‌کند از مهم‌ترین دستاورد‌های تکنولوژی در این عصر دیجیتال محسوب میشود. فناوری بلاک چین قادر است زندگی بشر را دگرگون و متحول سازد.

در یکی از تحقیقات و مقالاتی که در سال ۲۰۰۴ منتشر شد، دانشمندان عرصه تکنولوژی و فناوردی معتقد بودند که سرعت رشد و پیشرفت تکنولوژی اکنون با تابع ۲ به توان x در حال پیش‌روی است. x تعداد سال‌هایی که از سال ۲۰۰۴ گذشته است. یعنی به عنوان مثال در سال ۲۰۱۰ تکنولوژی که ۶ سال از سال ۲۰۰۴ گذر کرده است. ۲ به توان ۶ برابر تکنولوژی پیش‌رفت کرده است. یعنی ۶۴ برابر!

و در سال ۲۰۲۰ که ۱۶ سال از ۲۰۰۴ سپری شده است، تکنولوژی ۲ به توان ۱۶ یعنی چیزی حدود ۶۵۰۰۰ هزار برابر رشد داشته است. این عدد باور نکردنی است. پس تعجبی ندارد که انسان‌های معاصر گمان میکنند دنیا با سرعت بی نظیری در حال حرکت کردن است. به آن‌ها حق بدهید. پیشرفت تکنولوژی سرسام آور شده است.

اکنون در دنیای حال حاضر پول‌های دیجیتال و رمزارزها پیشرفت چشم‌گیری را تجربه کرده اند که آینده بشر را تحت تاثیر خود قرار داده اند.

کمتر کسی را خواهید دید که از دنیای ارزهای دیجیتال اطلاعی نداشته باشد. این بازار جهانی و پر سود نیز تحت تاثیر پیشرفت تکنولوژی و اینترنت روز به روز در حال گسترده شدن است و انسان‌های زیادی برای سرمایه گذاری در این بازار‌ها را به خود جذب کرده است.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که از سوددهی این بازار پر خطر آگاهی کسب کرده اید و می‌خواهید این بازار را برای سرمایه گذاری کردن انتخاب کنید، به شما پیشنهاد میکنیم که در سایت آکادمی علی ربیعی و با شرکت در دوره‌های مقدماتی ارزهای دیجیتال ( به صورت رایگان ) و شرکت در دوره‌های جامع ارز‌های دیجیتال  و با کسب آگاهی و دانش لازم و کافی در این بازار شروع به فعالیت و کسب درآمد به صورت دلاری کنید.

هدف از ارائه شدن ارزهای دیجیتال ( اولین ارز دیجیتال یعنی بیت‌کوین ) مبارزه با سیاست‌های فاسد مالی و همچنین تورم در سطح جهانی بود. با استفاده از این ارز رمزنگاری شده، کنترل دارایی ها و دست صاحبان دارایی بوده و هیچ سیستم واحدی آن را کنترل و هدایت نمی‌کند زیرا توانایی انجام این کار را ندارد. فناوری بلاک چین یک تکنولوژی عظیم و دارای امنیت‌های پیشرفته است که دسترسی و کنترل داشتن روی آن توسط افراد را غیر ممکن میسازد.

ارز های دیجیتال یک فرصت و یک امکان در سطح جهانی است که افراد با استفاده از اینترنت و وسایل هوشمند خود همانند تلفن همراه، لپتاپ و کامپیوتر خود می‌توانند در این بازار ورود پیدا کرده و با استفاده از دانش خود به سرمایه گذاری و کسب درآمد و خرید و فروش و مبادله رمز ارز ها بپردازند.

در این بازار اکنون بیش از ۹۰۰۰ رمز ارزنگاری شده وجود دارد که با کسب دانش و اطلاعات لازم و کافی باید از آن‌ها آگاهی پیدا کرد و بهترین موارد را برای سرمایه گذاری و خرید و فروش در نظر گرفت. تعداد زیادی از این رمزارز های وارد شده دراین بازار کلاهبرداری بوده و هیچ پشتوانه‌ای ندارند.

سخن پایانی:

تکنولوژی با سرعت سرسام آوری در حال پیشروی است و فناوری‌های جدید و مدرن از جمله بلاک ‌چین قادر است که زندگی بشر را دگرگون سازد. با کسب اطلاعات و دانش لازم در بازار‌های مالی ارزدیجیتال شما می‌توانید به سرمایه‌گذاری و کسب در‌آمد در این بازار ها بپردازید. تنها کسانی می‌توانند موفق باشند که در این مسیر دانش و اطلاعات خود را افزایش دهند و پس از آن به این بازارهای مالی پر سود ولی پر خطر وارد شوند.