به گزارش اکونا پرس،

اولین معرفی Furniture Concept Appliances ال‌جی در نمایشگاه آنلاین CES2021 انجام شد و اکنون یخچال و فریزر مجموعه LG Objet Collection در چین عرضه می‌گردد که بازاری پر کشش برای لوازم‌خانگی لوکس و رده‌بالای ال‌جی است. به‌زودی این محصولات روانه بازارهای اصلی آسیا و اروپا هم خواهند شد.

با کمرنگ نمودن مرز میان پیشرفته‌ترین لوازم‌خانگی با مبلمان و اثاثیه طراحی‌شده، Objet Collection ال‌جی یک‌زبان طراحی مدرن و مینیمال را ارائه می‌کند که بدون هیچ زحمتی با هر نوع فضای داخلی سازگار است و به آن نشاط می‌بخشد. این مجموعه با دامنه وسیعی از مواد لوکس و رنگ‌های ظریف و پیشرفته که می‌توانند با هر انتخاب و اولویتی در هم ترکیب‌شده و تطبیق یابند، روشی رضایت‌بخش برای مصرف‌کنندگان در جهت بیان شخصیت منحصربه‌فردشان فراهم آورده، که کاملاً متناسب با قامت ذائقه شخصی و دکور موجود دوخته‌شده است.

یخچال و فریزر LG Objet Collection زیبایی شیک و منحصربه‌فردی را ارائه می‌کند که مکملی برای هر سبک آشپزخانه‌ای است و به همان خوبی عملکرد برجسته تکنولوژی‌های صنعتی برتر ال‌جی را به خدمت گرفته است. این دو محصول مصرف‌کنندگان را با امکان انتخاب بدنه و ظاهری با کیفیت بالا و مقاوم از جنس استیل فولادی و شیشه روبرو می‌سازند.

بدنه فلزی استیل با امکان انتخاب سه رنگ سبز، نقره‌ای و سیاه مات برای خلق ظاهری مدرن و شیک عرضه می‌شود و بدنه شیشه‌ای در چهار رنگ زیبای نعنایی، صورتی، بژ و نقره‌ای قابل انتخاب است که امکان جای‌گیری متناسب و یکپارچه لوازم‌خانگی با هر طراحی آشپزخانه‌ای را ممکن می‌سازد1. با بهره‌مندی از سیستم برودتی مورداطمینان LINEARCooling ال‌جی، این یخچال دارای عملکرد سرمایشی فوق العاده ای می‌باشد. با کمک LINEARCooling کنترل دقیق دمای داخل یخچال با حداقل نوسانات (±0.5 درجه سانتی‌گراد)‌ ممکن خواهد بود و به حفظ تازگی مواد غذایی همچون میوه و سبزیجات تا هفت روز کمک شایانی می‌کند۲، ۳ .

ال‌جی قصد دارد لوازم‌ آشپزخانه لوکس و ممتاز LG Objet Collection را با محصولاتی برجسته و چشمگیری همچون یخچال‌های InstaView و سیستم نگهداری لباس Styler توسعه دهد، تا به محیط زندگی یکپارچه و هماهنگ ازنظر بصری دست یابد.

Lyu Jae-cheol رئیس شرکت راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم‌خانگی ال‌جی الکترونیکس می‌گوید: «عرضه مجموعه LG Objet  در بازارهای بین‌المللی نشانه‌ای از آغاز عصر لوازم‌خانگی شخصی‌سازی‌شده و اختصاصی است. ال‌جی با ارائه طراحی کمتر دیده‌شده و گزینه‌های متفاوت مواد و رنگ‌های انتخابی به همراه نوآوری‌های شیک و باب روز، ایجاد فضایی را برای مشتریان فراهم می کند که واقعاً نشان دهنده حساسیت های منحصر به فرد آنها می باشد.

###

گزینه‌های رنگ و جنس ممکن است برای کشورهای گوناگون متفاوت باشند.

بر اساس تست‌های انجام‌شده توسط TÜV Rheinland و استفاده از روش تست داخلی ال‌جی، اندازه‌گیری متوسط پیک تا پیک نوسانات دمایی در محفظه غذای تازه یخچال ال‌جی مدل GLT51PZGSZ انجام‌شده است. تنظیمات دمایی عادی و بدون بار. نتایج ممکن است در استفاده واقعی متفاوت باشند.

بر اساس تستهای انجام‌شده توسط TÜV Rheinland و استفاده از روش تست داخلی ال‌جی برای اندازه‌گیری زمان لازم برای نگهداری یک غذای خاص تا کاهش ۵ درصدی وزن اولیه، در بخش غذای تازه یخچال ال‌جی مدل GLT51PZGSZ انجام‌گرفته است. نتایج ممکن است در استفاده واقعی متفاوت باشند.