به گزارش اکونا پرس،

ششمین دوره جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران که با همکاری بنیاد و آپارات گیم از ابتدای خرداد ماه با برگزاری مسابقات مرحله مقدماتی کار خود را در چهار رشته کلش رویال، FIFA21 PS4 ، فوتبالیستارز و بزن بهادر با حضور نزدیک به 1000 شرکت‌کننده آغاز کرد، پس از 7 روز رقابت آنلاین بازیکنان با یکدیگر از طریق پلتفرم بازیکو، با معرفی نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی پایان یافت.

براساس برنامه‎ریزی انجام شده دور نهایی این مسابقات با حضور تماشاگران در سالن سینما پردیس ملت برگزار خواهد شد تا آنها از نزدیک شاهد رقابت 8 نفر راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات از هر رشته باشند.

مرحله نیمه نهایی و فینال این مسابقات روزهای20 و 21 خرداد در پردیس سینما ملت برگزار می‌شود تا در نهایت سه نفر برتر هر رشته انتخاب شوند. علاوه برآن قرار است یک مسابقه جذاب هم بین قهرمانان ایران و قهرمانان جهان در رشته فیفا ۲۱ برگزار شود که تماشای این مسابقه هم حتما جذابیت‌ها و هیجان خاص خود را دارد.

علاقه‌مندان برای تماشای این رقابت‌ها می‌تواتند از طریق وب‌سایت سینماتیکت اقدام به خرید بلیط کنند. گفتنی است با توجه به شرایط کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی ظرفیت محدودی برای فروش بلیط و حضور تماشاگران در سالن در نظر گرفته شده است. 

لازم به ذکر است که مسابقات نیمه نهایی روز پنج شنبه 20 خرداد از ساعت 11 تا 21، مسابقات بین‌المللی فیفا روز جمعه 21 خرداد از ساعت 11 تا 16 و مراسم اختتامیه و اهدای جوایز منتخبان نیز از ساعت 19 تا 21 روز جمعه برگزار خواهد شد.