به گزارش اکونا پرس،

خانه جدید ما آشپزخانه کوچکی داشت و من و همسرم که به تازگی ازدواج کرده‌ بودیم، حسابی برای خرید یخچال به چالش خورده بودیم. پیدا کردن یخچالی که در عین زیبایی و جذابیت جای کمی بگیرد و بتواند کارآیی‌های حرفه‌ای داشته باشد، کار ساده‌ای نبود. تا اینکه یک روز در خانه یکی از دوستانم با یخچال RR30 سامسونگ آشنا شدم. یخچال قدرتمند و منعطفی که نگرانی‌ام را بابت کوچک بودن آشپزخانه‌ام و عدم استفاده از یخچال ساید‌بای‌ساید راحت کرد. یکی از نوآوری‌های جذاب و منحصر به فرد این یخچال تک درب و فریزر تک درب دوقلو این است که می توانید یخچال را در سمت راست یا چپ فریزر یا حتی در جای دیگری قرار دهید. هر دو دستگاه دارای درب‌های معکوس شونده هستند که می توانید آنها را طوری تنظیم کنید که از سمت راست یا چپ باز شوند.

فناوریMulti Flow  و گردش یکسان هوای خنک

یکی دیگر از قابلیت‌های این یخچال که به شدت برایم جذاب و کاربردی بود، قابلیت «جریان چندگانه» Multi Flow آن است، این فناوری باعث می‌شود که تمام مواد غذایی در همه قفسه‌ها و همه کشوها به یک اندازه خنک شوند. دریچه‌های قرار گرفته در موقعیت‌های استراتژیک، در یخچال RR30 سامسونگ، هوای خنک را در تمامی بخش های یخچال و فریزر به جریان می‌اندازد تا دمای دستگاه همیشه روی مقداری ثابت و یکنواخت حفظ شود و مواد غذایی برای مدت بیشتری تازه بمانند. ضمن اینکه بوگیر تعبیه شده در این یخچال نگرانی شما را از بابت غذاها و میوه‌های بودار هم برطرف می‌کند.

سرمایشی قدرتمند و پیشرفته

نمایشگر ال‌ای‌دی لمسی یخچال، امکان کنترل کامل تنظیمات دستگاه را به آسانی در اختیار شما قرار می‌دهد و به وسیله آن می‌توانید تنظیمات دما را تغییر دهید یا به وسیله فناوری «سرمایش قدرتمند» Power Cool  گزینه خنک شدن سریع مواد غذایی و نوشیدنی‌ها را انتخاب کنید، این فناوری برای تابستان فوق العاده است. علاوه بر اینکه می‌توانید در زمان‌هایی که به مدت طولانی خانه نیستید با کمک عملکردهای «حالت تعطیلات» و «حالت اکو» نیز در مصرف برق صرفه جویی نمایید. این یخچال دارای سیستم روشنایی «تاور ال‌ای‌دی» هم هست که محفظه داخلی دستگاه را سرشار از نور می کند با این قابلیت، پیدا کردن مواد ساده‌تر شده است. از همه مهم‌تر اینکه هیچ نوع گرمایی از این سیستم ساطع نمی‌شود و مصرف انرژی آن کمتر از لامپ‌های قدیمی است.

تازگی و طراوتی هوشمندانه

بعضی از میوه ها همیشه با سبزیجات اشتباه گرفته می‌شوند و گاهی هم برعکس، اما در یخچال RR30 سامسونگ چنین اتفاقی نمی‌افتد. این یخچال دارای «کشوی بزرگ کنترل رطوبت» است و از این دو گروه مواد غذایی که نیازهای رطوبتی متفاوتی دارند به خوبی نگهداری می‌کند.

 به راحتی و فقط با بستن یا باز نگه داشتن نوار کنترل، می‌توانید درجه رطوبت بهینه برای مواد غذایی را تنظیم کنید و آن‌ها را برای مدت زمان بیشتری تازه نگه دارید. این کشو به اندازه کافی بزرگ است و می توانید همه چیز از هندوانه گرفته تا کدو‌های بزرگ را در آن جا دهید و نگهداری کنید. دو کشوی بزرگ راحت هم برای قرار دادن مواد غذایی بزرگ از یک کیک تولد بزرگ تا یک بوقلمون کامل هم در این یخچال وجود دارد. ضمن اینکه  این یخچال دارای قفل کودک نیز هست تا هیچ کودک کنجکاوی نتواند تنظیمات یخچال شما را دستکاری کند.

بدون برفک و کم مصرف

در یخچال‌های سری RR30 سامسونگ خبری از برفک نیست و دیگر نیازی نیست برای برفک‌زدایی موادغذایی را از یخچال بیرون بیاورید، ویژگی «بدون برفک واقعی» سامسونگ امکان خنک کنندگی یکنواخت و یکسان را ایجاد کرده است تا امکان ایجاد هر گونه برفک یا توده های یخی به صفر برسد. این قابلیت با حفظ دمای یکنواخت در سراسر یخچال، به کاهش مصرف انرژی کمک می کند و دوام سیستم سرمایش دستگاه را هم بسیار زیاد می‌کند.

رتبه انرژیA++  اتحادیه اروپا و مصرف انرژی کمپرسور اینورتر دیجیتال یخچال‌های سری RR30 از کمپرسورهای معمولی کمتر است و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می‌شود و این صرفه‌جویی ضمن حفاظت از محیط زیست به معنای پرداخت مبلغ کمتر در قبض برق شما هم هست.