به گزارش اکونا پرس،

بازاریابی ورزشی که به‌درستی هدف‌گذاری شده باشد، برای هر دو طرف یک پیروزی است؛ هم تیم‌های ورزشی که با محصولاتی حاوی لوگوی تیم می‌توانند احساس تعلق‌خاطر را به زندگی روزمره هوادارانشان بیاورند و هم برندها می‌توانند مزایای محصولاتشان را برای این گروه از طرفداران تبلیغ کنند.

ال‌جی برای هیجان بیشتر هواداران فوتبال، نسخه‌ای ویژه از ایرباد استریو بیسیم واقعی LG TONE Free FN6 خود را با مشارکت باشگاه فوتبال دوست‌داشتنی Eintracht Frankfurt در بوندس لیگا(Bundesliga) معرفی می‌نماید. همراه با آرم تیم که به‌صورت برجسته روی جعبه و پایه شارژ این ایرباد درج‌شده است، در وفاداری مالک آن به تیم موردعلاقه‌اش هیچ تردیدی باقی نمی‌ماند. Eintracht Frankfurt TONE Free تنها از طریق فروشگاه کلوب هواداران باشگاه به شکل انحصاری در دسترس خواهد بود.

LG TONE Free گزینه‌ای ایده‌آل برای کسانی است که می‌خواهند بدون نگرانی از سیم‌های دست‌وپا گیر و گره‌های آن‌ها فعالیت کنند. این ایربادها با تنظیمات و تکنولوژی Meridian Audio، شریک دیرینه ال‌جی تجربه شنیداری برتر و فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کنند. پخش صدای با کیفیت آن، شنوندگان را در خود فرومی‌برد و آن‌ها حتی فراموش می‌کنند که در حال استفاده از ایرباد هستند. بدون نیاز به درآوردن ایرباد از گوش، تنها با یک ضربه ساده می‌توانید صداهای بیرون را برای شنیدن یک مکالمه کوتاه، هنگام عبور از خیابان یا شنیدن اطلاعیه‌های ایستگاه قطار و فرودگاه، به گوشتان وارد کنید.

هنگامی هم که صحبت از بهداشت می‌شود، هیچ ایرباد TWS دیگری در بازار امروز یارای رقابت با LG TONE Free FN6 را ندارد. کیف شارژ UVnano نوآورانه آن با مهار قدرت نور ماورابنفش C، اقدام به نظافت ایرباد و شبکه‌ ورودی صدای آن می‌نماید و به شکل مؤثری عوامل بیماری‌زا همچون باکتری‌ها را طی سیکل شارژ ایرباد از بین می‌برد.۱ در عرض چند دقیقه روکش بلندگو فاقد هرگونه آلودگی و میکروبی شده و ایرباد برای تأمین ساعت‌ها لذت شنیداری نیروی لازم را در خود ذخیره می‌کند. قسمتی از این محصول هم که درون گوش قرار  میگیرد از ژل گوش نرم با درجه پزشکی ساخته‌شده که غیر سمی و ضدحساسیت بوده و راحتی و آسایش کاربرد روزانه را فراهم می‌آورد.۲ و ازآنجایی‌که این ایربادها دارای درجه مقاومت IPX4 هستند، هنگام تمرین یا دویدن در باران هم دلیلی برای نگرانی وجود ندارد.

در اوایل سال جاری نیز ال‌جی برای ارائه نسخه محدودی از TONE Free (مدل FA4) برای هواداران انگلیسی با اتحادیه فوتبال همکاری داشت تا طی دوره تعویق Euro 2020 حمایت خود را به آنها نشان دهد. ال‌جی توانسته با حمایت از فوتبال و طرفداران وفادار آن برای خود نام و نشانی کسب کند، به‌ویژه هنگامی‌که صحبت از کیفیت صدای عالی با مزایای بهداشتی است (ویژگی‌هایی که هیچ جفت ایرباد دیگری نمی‌تواند مدعی آن باشد).

###

  1. تحقیقات مستقل نشان داده که کیس شارژ UVnano قادر است ۹۹.۹ درصد باکتری‌ها را از روی بخش پوششی اسپیکرهای ایرباد از بین ببرد.UV LED تنها وقتی عمل می‌کند که کیس به شارژر متصل باشد.
  2. ماده استفاده شده در ژل گوش سیلیکونی مطابق با استاندارد ISO 10993 و USP Class VI است.