به گزارش اکونا پرس،

مدتی بود که در بین مدل‌ها و برند‌های موجود در بازار به دنبال یک یخچال و فریزر مناسب بودیم. مادرم لیستی از معیارهای مهمش را برایم نوشته بود و از من خواسته بود که در جستجوهایم به این نکات توجه کنم. لیست مادرم دقیقا چیزهایی بود که یخچال فعلی ما نداشت! نکاتی مثل گنجایش و ظرفیت زیاد، کم مصرف بودن، ویژگی بدون برفک، زیبایی ظاهری و مجموعه‌ای از قابلیت‌ها که امروزه هر خانواده‌ای از یخچال خانه‌اش انتظار دارد.

با یکی از همکارانم که به تازگی لوازم خانگی‌اش را تغییر داده بود صحبت کردم، او به من یخچال ساید‌بای‌ساید RS25 (RS51) سامسونگ را پیشنهاد داد. پیشنهادی که حالا من و خانواده‌ام را حسابی شگفت‌زده کرده است.

ساید بای ساید همه فن حریف

یکی از فناوری‌های کاربردی و فوق‌العاده در ساید‌بای‌ساید RS25 (RS51) سامسونگ قابلیت Twin Cooling Plus است. این فناوری از دو جریان هوای جداگانه و دو سیستم کنترل دمای دقیق برای حفظ میزان رطوبت بهینه در یخچال و فریزر استفاده می‌کند. سیستم سرمایشی ‎Twin Cooling Plus‎ می‌تواند با ‎حفظ ۷۰٪ رطوبت‎، در مقایسه با یخچال‌های معمولی، محیط بسیار مساعدی را برای حفظ و نگهداری مواد غذایی تازه در یخچال مهیا ‌کند. در این سیستم گردش هوای بخش یخچال و فریزر از هم جداست و رطوبت مواد داخل یخچال تا ۷۰٪ حفظ می‌شود در حالی که در یخچال های معمولی و قدیمی رطوبت تنها تا ۳۰٪ حفظ می‌شود. یعنی در یخچال RS25 (RS51) سامسونگ میوه‌ها و سبزیجات تا دو برابر بیشتر تازه می‌مانند و در نتیجه مواد غذایی را به شکل تازه‌تر و سالم‌تری مصرف می‌کنید.

جریانی از هوای تازه

فناوریMulti Flow  یا «جریان چندگانه» هم در یخچال RS25 (RS51) سامسونگ یک قابلیت بسیار کاربردی است. با فناوریMulti Flow  این اطمینان را خواهید داشت که تمامی مواد در همه قفسه و کشوها به یک اندازه خنک می‌شوند و دمای دستگاه همیشه بر روی یک مقدار ثابت و یکنواخت حفظ می‌شود. در نتیجه مواد غذایی برای مدت زمان طولانی‌تری تازه می‌مانند.

جریان هوای چندگانه از طریق دریچه‌هایی کوچک که در هر قفسه وجود دارد باعث می‌شوند که دمایی یکسان در سراسر یخچال حفظ شود. این سیستم با خنک کردن کل نقاط در همه محفظه‌ها به صورت همزمان، کمک می‌کند تا مواد غذایی‌تان به مدت بیشتر و تازه‌تر حفظ و نگهداری شود.

برفک بی‌ برفک

یکی از نکات جالب توجه در یخچال RS25 (RS51) سامسونگ این است که دیگر نیازی نیست مواد داخل یخچال یا فریزر را برای یخ‌زدایی خالی کنید. ویژگی «بدون برفک» یخچال‌های سری جدید سامسونگ به دلیل سرمایش یکنواخت باعث می‌شود که هیچ‌گونه انباشت‌های برفکی و یخی در یخچال و فریزر به وجود نیاید.

با یخچال RS25 (RS51) سامسونگ نیاز ندارید که زمان‌تان را برای آب کردن برفک‌های یخچال و فریزر هدر بدهید و با خیال راحت می‌توانید همه مواد غذایی را تازه و مغذی نگه دارید و برای وقت‌تان برنامه‌ریزی‌های بهتری داشته باشید. ضمن اینکه ویژگی «بدون برفک» با حفظ دمای یکنواخت نیاز به مصرف انرژی را هم کاهش می‌دهد، که همین باعث افزایش دوام سیستم خنک‌کننده دستگاه‌تان هم می‌شود.

هوشمند در مصرف انرژی

علاوه بر این‌ها سایدبای‌ساید RS25 (RS51) سامسونگ دارای کمپرسور اینورتر است که ضمن اینکه مصرف انرژی را به حداقل می‌رساند هیچ‌گونه صدایی هم تولید نمی‌کند. در زمینه مصرف انرژی چراغ‌های LED موجود در این سری ساید‌بای‌سایدهای سامسونگ هم بسیار جالب توجه هستند. این لامپ‌ها فضای داخلی یخچال را سرشار از نور و زیبایی می‌کنند تا همه مواد غذایی‌تان را به خوبی ببینید. این چراغ‌ها هیچ گرمایی منتشر نمی‌کنند و نسبت به لامپ‌های معمولی، انرژی کمتری مصرف می‌کنند؛ دو ویژگی کمپرسور اینورتر دیجیتال و لامپ‌هایLED  به خوبی می‌توانند به حفظ انرژی، کاهش گازهای گلخانه‌ای و کاهش هزینه قبض برق خانواده شما کمک کنند. مضاف بر اینکه دیگر با چالشی برای پیدا کردن مواد غذایی هم روبرو نیستید و درب یخچال را هم کمتر باز نگه می دارید. علاوه بر اینکه طراحی جمع و جور چراغ‌ها باعث باز شدن فضایی بیشتر برای نگهداری مواد غذایی شده است.

پرظرفیت و راحت

با یخچال‌های سری RS25 (RS51) سامسونگ چیدمان راحت و بی‌دردسری را هم در یخچال خود تجربه می‌کنید. محفظه‌های ساید‌بای‌ساید RS25 (RS51) سامسونگ شفاف هستند و نیازی نیست برای دیدن محتویات موادغذایی داخل یخچال آنها را بیرون بکشید. محفظه‌ها و طبقات آن منعطف هستند و اگر زمانی به فضای عمودی بیشتری برای اقلام بلند نیاز داشته باشید، به راحتی می‌توانید آنها را جدا کنید.