به گزارش اکونا پرس،

تغییرات سریع مد و فشن را در نظر بگیرید. امروزه اغلب مردم دائم در حال خرید لباس‌هایی هستند که زیاد آن ها را نمی پوشند. به همین خاطر، ال‌جی کمپینی با هشتگ #CareForWhatYouWear را راه اندازی کرده، با هدف اینکه به مصرف‌کننده بیاموزد کیفیت و دوام لباسی که می‌پوشید برایش مهم باشد و به آن توجه کند.

فاز اول این کمپین در سال 2020 میلادی مخاطبان را با موضوع "مد یکبار مصرف" و چگونگی تاثیر لباس های دور ریخته شده بر روی کره زمین آشنا کرد. هدف این کمپین آموزش مصرف کنندگان در زمینه کاهش ضایعات البسه با انتخاب لباس های با کیفیت و سازگار با محیط زیست، تغییر لباس هایی که دیگر نمی پوشند به صورتی که مجدد برایشان قابل استفاده باشد و انتقال اقلام ناخواسته به کسانی است که از آنها استفاده و قدردانی می کنند.

موفقیت فاز اول این کمپین که 130 میلیون بازدید در کانال یوتیوب ال‌جی داشت، باعث شد تا این شرکت به تولید یک سری ویدئویی سه‌قسمتی دیگر با عنوان « مراقبت از آنچه می پوشید » اقدام کند. جا دارد یادآوری کنیم که اولین ویدئوی تبلیغاتی این کمپین ال‌جی با همکاری فروشگاه لوکس NET-A-PORTER صورت گرفته بود.

در فاز دوم این کمپین با هشتگ #CareForWhatYouWear که آنلاین برگزار شد، ال‌جی از هواداران خود دعوت کرد تا لباس‌های موردعلاقه خود و داستان آن را با هشتگ‌های#MyCherishedClothes و   #CareForWhatYouWear    و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

محصولات پیشرفته و کارآمد مدیریت لباس ال‌جی با کاهش آسیب های پارچه ای و کاهش دورریز البسه، به افزایش طول عمر انواع لباس ها کمک می کند. این شرکت دوام و پایداری لباس‌ها را به کمک سیستم جامع مدیریت شستشو انجام می‌دهد؛ سیستمی که به مصرف‌کننده اجازه می‌دهد بر اساس نوع پارچه و لباس، چرخه‌ی مناسب ماشین لباسشویی را انتخاب کند.

این تمهیدات تا حدی پیشرفته است که شما حتی برای شست‌وشوی لباس‌های قدیمی و بسیار باارزش خود که خاطرات ماندگاری در خوددارند می‌توانید از تکنولوژی AI Direct Drive ™ (AI DD ™) ماشین لباسشویی‌های ال‌جی استفاده کنید. این سیستم به‌طور خودکار، چرخه‌ی شست‌وشو   بهینه را انتخاب می‌کند تا کمترین آسیب به بافت پارچه وارد شود.1

همچنین قابلیت TurboWash 360 و تکنولوژی ezDispense نیز میزان صحیح و مناسب مواد شوینده را بررسی می‌کنند تا میزان مصرف انرژی به بهینه‌ترین حالت ممکن(A) برسد.2

احتمالاً می‌دانید که دور خشک‌کن لباسشویی خیلی مناسب لباس‌های حساس نیست؛ اما DUAL Inverter Heat Pump ال‌جی به‌گونه‌ای طراحی‌شده که تا حد زیادی از چروک شدن و آب رفتن لباس‌ها پیشگیری می‌کند و پارچه را صاف و مرتب تحویل می‌دهد. برخلاف سیستم خشک‌کن کلاسیک، DUAL Inverter Heat Pump ال‌جی با کمترین دما به بهترین نتیجه می‌رسد.

برای لباس‌هایی که شست‌وشوی آن‌ها آسان نیست، دستگاه استایلر ال‌جی نیز با کمک تکنولوژی TrueSteam می‌تواند در آسان‌ترین حالت، تمامی چروک‌ها را از بین ببرد و حتی لباس را ضدعفونی و تمیز کند.3

ال‌جی بر این باور است که می‌توان با قدم‌های کوچک اما مؤثر به‌جایی رسید که لباس‌ها دوام و ماندگاری بیشتری داشته باشند. این امر برای حفظ محیط‌زیست و سبک زندگی پایدار بسیار حائز اهمیت است. وقتی شما به‌عنوان مصرف‌کننده، به مدت بیشتری از پوشاک خود استفاده کنید، لباس‌های کمتری وارد چرخه‌های تولید و امحاء می‌شوند و درنتیجه گازهای گلخانه‌ای کمتری تولید می‌شود و زمین راحت‌تر نفس می‌کشد.

برای برداشتن این گام‌های کوچک اما مؤثر می‌توانید به کمپین دیجیتالی ال‌جی #CareForWhatYouWear بپیوندید تا ترفندهای کاربردی افزایش پایداری لباس‌ها را بیاموزید. در این کمپین به شما آموزش داده می‌شود چگونه بیشترین و بهترین استفاده را از ماشین‌های لباسشویی، خشک‌کن و استایلر ال‌جی داشته باشید.

  1. AI DD 18 درصد بیشتر از پارچه محافظت می کند تا به طول عمر لباس کمک کند. آزمایش شده توسط Intertek در مارس 2019 ، مقایسه چرخه پنبه با 2 کیلوگرم لباس زیر با چرخه معمولی پنبه LG (F4V9RWP2W در مقابل FC1450S2W). برای سه چرخه (پنبه ، پارچه مخلوط و مراقبت آسان) در دسترس است. بسته به مدل محصول ممکن است نتایج متفاوت باشد.
  2. ماشین لباسشویی توسط Intertek بر اساس IEC 60456 Edition 5.0 در چرخه TurboWash39 با 5 کیلوگرم بار IEC در مقایسه با چرخه معمولی پنبه (F4V9RWP2W در مقابل FC1450S2W) آزمایش شده است. بسته به ترکیب بار و عوامل محیطی ممکن است نتایج متفاوت باشد.
  3. دارای مجوز از موسسه آزمایش پوشاک کره (KATRI) که نتایج را با استفاده از چرخه تازه سازی مقایسه می کند. تأیید شده توسط بنیاد آلرژی بریتانیا (BAF) برای کاهش کنه زنده، گرد و غبار خانه، باکتری ها و ویروس ها (H3N2 ، H1N1 ، PEV ، IBRV ، ICHV ، PEDV ، MHV و hCoV-229E) با چرخه بهداشتی سنگین. دارای گواهی دستگاه آسم و حساسیت ® توسط بنیاد آسم و آلرژی آمریکا (AAFA).