به گزارش اکونا پرس،

مایکروسافت امکانات گسترده‌ای به ویندوز 11 آورده است که از مهم‌ترین آن‌ها میتوان امکان اجرای اپلیکیشن‌های اندروید را نام برد. نسخه‌ی بهبودیافته‌ی پشتیبانی از رایانه رومیزی مجازی، قابلیت دسترسی به ویجت‌ها به‌طور مستقیم از نوارابزار، ویژگی‌های مخصوص ایکس‌باکس که تجربه‌ی بازی را برای کاربر آسان‌تر می‌کند و همچنین قابلیت انجام چند کار به‌طور هم‌زمان با Snap Layouts و Snap Groups از دیگر ویژگی‌های برجسته‌ی ویندوز 11 هستند. مرورگر جدید Chromium-based Edge نیز در ویندوز 11 بهینه‌سازی شده و عملکرد بهتر، سرعت بیشتر و قابلیت‌های کاربردی‌تر پیداکرده است. درنتیجه، تجربه‌ی جست‌وجوی خوشایندتری را برای کاربر مهیا می‌سازد.

سیستم عامل جدید مایکروسافت تجربه کاربری بی نظیری را که قبلاً توسط LG Gram ارائه شده است ، افزایش می دهد. قابلیت هایی نظیر وزن سبک، نسبت صفحه نمایش بزرگ به بدنه در مقایسه با مدل های رقیب، که بسیار قابل توجه کاربران واقع شده است. لپ تاپ های 2021 Gram تأیید شده توسط پلتفرم Intel Evo بهره وری بالایی دارند و دارای نمایشگرهای با نسبت تصویر 16:10، پردازنده های نسل 11 اینتل و عمر باتری عالی می باشند.

جانگ ایک هوان، معاون ارشد و سرپرست واحد تجار فناوری اطلاعات در شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس، در این رابطه گفته: «با عرضه‌ی جدیدترین سیستم‌عامل مایکروسافت در لپ‌تاپ‌های LG gram مدل 2021 خود نشان دادیم که تا چه اندازه برایمان مهم است کاربران ما از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا بهره‌مند باشند.» او همچنین اضافه کرده: «درست است که پس از عرضه‌ی رسمی ویندوز 11 همه می‌توانند آن را دانلود و روی سیستم خود نصب و استفاده کنند، اما برخورداری از این ویندوز به‌عنوان سیستم‌عامل پیش‌فرض برای بسیاری از مشتریان ما مهم و ارزشمند است.»