به گزارش اکونا پرس،

درواقع ال‌جی با موتورها و کمپرسورهای نوع اینورتر خود باعث شده تا محصولاتش به خاطر کیفیت عالی در سراسر جهان به محبوبیت برسند.

 

سلاح مخفی اینورتر ال‌جی: کنترل سرعت

مزیت اصلی موتورها و کمپرسورهای اینورتر ال‌جی نسبت به مدل‌های معمولی، کنترل دقیق سرعت است. اینورتر در موتور هرکدام از لوازم‌خانگی ال‌جی از ماشین لباسشویی و یخچال گرفته تا تهویه مطبوع یا مایکروویو، می‌تواند سرعت و دور کمپرسورها را بر اساس موقعیت و نیاز تنظیم کند. فناوری اینورتر به طور خودکار سرعت را برای به حداکثر رساندن خروجی و بهینه سازی نتایج با انرژی کمتر و صدای کمتر تنظیم می کند.

 

حفظ تازگی مواد غذایی

یخچال‌های ال‌جی غذاها را برای مدت طولانی‌تری تازه نگه می‌دارند. دلیلش هم این است که به فناوری اینورتر مجهز هستند و این فناوری در حفظ دمای ثابت یخچال‌ عملکرد بهتری دارد. یخچال‌های ال‌جی می‌توانند انحراف دمای داخلی را بین مثبت و منفی 0.5 درجه سانتی‌گراد تا مثبت و منفی 1 درجه سانتی‌گراد حفظ کنند.

 

لباس های تمیزتر همراه با مصرف بهینه انرژی

فناوری اینورتر ال‌جی به ماشین‌های لباسشویی این امکان را می‌دهد تا یک چرخه‌ی کامل شستشو را تنها با توان 67 وات ساعت انجام دهند. این باعث حفظ 36 درصدی انرژی در مقایسه با ماشین لباسشویی‌ها معمولی می‌شود؛ یعنی به اندازه برق مورد نیاز برای روشن کردن یک سشوار به مدت چهار دقیقه. البته باید توجه داشته باشید که این کاهش مصرف انرژی باعث کاهش کیفیت عملکرد نمی‌شود.

 

قدرت خنک کردن بیشتر با مصرف انرژی کمتر

در سیستم‌های تهویه مطبوع خانگی نیز فناوری اینورتر ال‌جی، عملکرد قدرتمند همراه باصرفه جویی فوق‌العاده‌ی انرژی را تضمین می‌کند. سیستم تهویه مطبوع مجهز به اینورتر ال‌جی 70 درصد برق کمتری مصرف می‌کند. این در حالی است که سرمایش را تا 40 درصد سریع‌تر از سیستم‌های تهویه مطبوع معمولی بدون فناوری اینورتر فراهم می‌کند.

 

قهرمان پخت‌وپز در آشپزخانه

فناوری اینورتر در مایکروویوهای ال‌جی نیز باعث افزایش قدرت پخت می‌شود و کمک می‌کند تا غذاها سریع‌تر از همیشه گرم و یخ‌زدایی شوند. مایکروویو ال‌جی مجهز به اینورتر از طریق کنترل دقیق دما می‌تواند انحراف دمایی را فقط تا 3 درجه سانتی‌گراد کاهش دهد که در مقایسه با مدل‌های غیر اینورتر یک پیشرفت بسیار عالی است. همچنین این اطمینان را می‌دهد که پخت غذا به‌صورت کاملاً یکنواخت انجام می‌شود و یخ‌زدایی کامل نیز در زمان کمتر صورت می‌گیرد.

 

اینورترهای بهتر، لوازم‌خانگی بهتر

فناوری اینورتر ال‌جی به‌عنوان مغز لوازم‌خانگی این شرکت با صرفه‌جویی در مصرف انرژی و عملکرد بالا، لوازم‌خانگی این مجموعه را به معیارهای جهانی کیفیت برتر نزدیک‌تر کرده است. برای ال‌جی، اینورترهای بهتر به معنای لوازم‌خانگی بهتر است. به همین دلیل است که در بیشتر لوازم‌خانگی این شرکت شاهد حضور فناوری اینورتر خطی هستیم.