به گزارش اکونا پرس،

این کارت های حافظه سبک و با دوام هستند و مجهز به از IC های NAND Flash با استقامت بالا بوده و همچنین از رابط های پرسرعت PCIe Gen 3x2  استفاده می کنند که باعث عملکرد فوق العاده و تاخیر بسیار کم در خواندن/نوشتن مداوم میتواند به ترتیب به 1700 مگابایت بر ثانیه و 1200 مگابایت بر ثانیه برسد و با پشتیبانی از فیلمبرداری 4k و 8K نیاز دوربین های پرسرعت نسل بعدی برای وضوح بالا و کیفیت ضبط با ثبات بالا را فراهم میکند. همچنین به گونه ای طراحی شده است که هنگام فیلم برداری از ورزش های شدید یا گرفتن عکس های با نور فراوان و بسیار طولانی در طبیعت، عملکرد قابل اعتمادی داشته باشد و راندمان کار و بهره وری را برای نسل بعدی دوربین ها بسیار بهبود بخشیده است. حتی پس از بیش از 12000 بار وصل و جدا شدن از آن به کار خود ادامه می دهد، بنابراین عکاسان حرفه ای می توانند با خیال راحت از آن استفاده کنند.

از ویژگی های اصلی کارت حافظه CF express میتوان به ضد ضربه بودن و محافظت در برابر لرزش اشاره کرد. همچنین این کارت تست سقوط MIL-STD-202G و تست ضد لرزش MIL-STD-810G که دو استاندارد مهم از استانداردهای ارتش ایالات متحده آمریکا است را گذرانده است.  

کارت حافظه CF express در ظرفیت های متعدد 128 گیگابایت، 256 گیگابایت، 512 گیگابایت و 1 ترابایت در حال حاضر موجود است، بنابراین یک کارت ایده آل برای همه می باشد.

شرکت اپیسر یک برند جهانی ذخیره‌سازی دیجیتال پیشرو با قابلیت‌های جامع تحقیق و توسعه، طراحی، ساخت و بازاریابی است و با دارا بودن خطوط تولید متنوع، طیف رقابتی محصولات و خدمات سفارشی شده را ارائه می دهد.

شرکت اپیسر با شعار " تبدیل شدن به شرکای بهتر" همواره برای بهبود مستمر و پیدا کردن راه حل های ذخیره سازی خلاقانه و متنوع و خدمات جهت یکپارچه سازی سخت افزار/ نرم افزار صنایع مختلف فعالیت داشته تا به شریک بهتری در اکوسیستم صنعتی تبدیل شود و مزایای قابل توجهی را به همه ذینفعان ارائه نماید.