به گزارش اکونا پرس،

درواقع تا پیش از عرضه‌ی WashTower توسط ال‌جی، ماشین لباسشویی و ماشین خشک‌کن‌ در کنار یکدیگر روی زمین قرار می‌گرفتند و فضای زیادی را اشغال می‌کردند. اما ال‌جی این بار هم با خلاقیت خود، محصولی ارائه کرده که علاوه بر بهره‌مندی از عملکرد هر دو دستگاه، فضای کمتری هم اشغال می کند. این در حالی ست که از فناوری‌های جدید و جذابی نیز در این محصول استفاده‌شده است.

در ادامه به شرح جزئیات کامل در مورد طراحی و عملکرد این دستگاه کاربردی می پردازیم.                       

 

LG WashTower چیست؟

با داشتن LG WashTower دیگر نیازی نیست دو دستگاه مجزا خریداری شود چون این محصول درواقع ترکیب یکپارچه‌ای از ماشین لباسشویی، ماشین خشک‌کن و فناوری‌های روز دنیاست که نصب و استفاده‌ی بسیار آسانی دارد.

ارتفاع LG WashTower به‌اندازه‌ای است که اغلب افراد به‌راحتی به پنل‌های کنترلی آن دسترسی دارند و به پله یا چهارپایه برای رسیدن به بخش بالایی دستگاه نیازی نیست. درواقع پنل کنترلی هر دو دستگاه در وسط این محصول کار گذاشته‌شده است تا دسترسی آسان و بدون دردسری داشته باشد. این محصول برای بسیاری از خانه‌ها و آپارتمان‌ها مناسب است، چون فضای کمی را اشغال می‌کند. این در حالی است که طراحی جالب و زیبایی هم دارد و می‌توان به‌راحتی آن را در میان کابینت‌های آشپزخانه یا اتاق شستشو جا داد.

 

عملکرد LG WashTower چگونه است؟

در ابتدای مراحل شست‌وشو، LG WashTower مدت‌زمان تکمیل مراحل شستن و خشک‌کردن توسط هر دو بخش دستگاه را اعلام می‌کند. در پروسه‌ی شست‌وشو، لباسشویی اطلاعات لازم را به خشک‌کن می‌دهد و خشک‌کن نیز به‌طور خودکار، بهترین و متناسب‌ترین تنظیمات را برای گرم کردن فضای داخلی خود انجام می‌دهد. این باعث کاهش مدت‌زمان شست‌وشو می‌شود.

حداکثر ظرفیت شست‌وشو در این دستگاه 16 تا 17 کیلوگرم است. در مورد امکانات و ویژگی‌هایLG WashTower  هم باید به تکنولوژی TurboWash 360°، موتور دایرکت درایو و هوش مصنوعی ال‌جی اشاره‌کنیم. هوش مصنوعی (AI) دراین محصول باعث کاهش زمان شست‌وشو و کاهش میزان مصرف انرژی می‌شود. این در حالی است که به‌هیچ‌عنوان کیفیت شست‌وشو فدای کاهش زمان و کاهش مصرف انرژی نمی‌شود. یعنی درواقع، LG WashTower طوری طراحی شده است که با حفظ کیفیت برتر، مدت‌زمان شست‌وشو و میزان مصرف انرژی کاهش یابد.

 

مزایای LG WashTower چیست؟

این دستگاه مزایای متعددی دارد که در ادامه به‌طور مجزا به آن می پردازیم:

طراحی زیبا و ارتفاع کوتاه

اولین مزیت و ویژگی این دستگاه اندازه و طراحی آن است. به این صورت که اگر دو دستگاه معمولی لباسشویی و خشک‌کن را روی پایه‌های نگهداره به‌صورت عمودی نصب کنیم، ارتفاعشان بسیار زیاد خواهد شد. در ضمن اینکه به پنل کنترلی لباسشویی در بالا نمی‌توان دسترسی داشت. اما ال‌جی علاوه بر کوتاه کردن ارتفاع کلی، پنل کنترلی را هم در بخش میانی دستگاه کار گذاشته است تا دسترسی آسانی داشته باشد. همه‌ی اینها در حالی است که فضای کمی را هم اشغال می‌کند.

 

بهره‌مندی از هوش مصنوعی

LG WashTower به هوش مصنوعی مجهز است. به این معنی که می‌تواند به‌صورت خودکار، بر اساس جنس لبا‌س‌ها چرخه‌ی شست‌وشوی مناسب را انتخاب و فعال کند. این دستگاه با کمک حسگرهای درونی خود، بافت پارچه و حجم لباس‌های موجود در دیگ لباسشویی را موردبررسی قرار می‌‌دهد. سپس با کمک تکنولوژی Smart Pairing امکان برقراری ارتباط میان بخش لباسشویی و خشک‌کن را مهیا می‌کند.

 

کاهش مواد حساسیت‌زا

یکی از ویژگی‌های بسیار جذاب LG WashTower داشتن تأییدیه از سازمان آسم و آلرژی امریکاست. به این معنی که این دستگاه در پروسه‌ی شست‌وشو با استفاده از بخار داغ باعث از بین رفتن تمامی مواد حساسیت‌زا و آلرژن‌ها می‌شود و به‌این‌ترتیب احتمال ایجاد مشکل برای کسانی که آسم یا آلرژی دارند را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

 

پیشگیری از مسدود شدن  فیلتر دستگاه

WashTower به سیستمی به نام FlowSense مجهز شده که می‌تواند به‌صورت خودکار تشخیص دهد آیا فیلترهای دستگاه به تمیز شدن نیاز دارند یا خیر. چون پرز و موهای روی لباس‌ها می‌تواند به‌مرورزمان باعث بسته شدن دریچه‌های فیلترها شوند و برای دستگاه مشکل ایجاد کنند. اما ال‌جی با اضافه کردن سیستم FlowSense از چنین مشکلی پیشگیری کرده است.

 

قابلیت تمیز کردن دستگاه به صورت اتوماتیک

این دستگاه علاوه بر تمام ویژگی‌هایی که در بالا گفتیم، چرخه‌ای به نام TubClean هم دارد. با فعال کردن این چرخه، نه‌تنها دیگ لباسشویی تمیز می‌شود، بلکه تمامی لوله‌ها و شلنگ‌ها نیز از هر نوع آلودگی و پرز و مواد اضافی پاک می‌شوند. این امر باعث پیشگیری از رشد باکتری، کپک، قارچ و ایجاد بوهای نامطبوع می‌شود.

 

سازگاری با اپلیکیشن ThinQ

 از دیگر ویژگی‌های LG WashTower، سازگاری آن با اپلیکیشن ThinQ است. به این معنی که می‌توانید از هرکجا که هستید، حتی در بیرون از خانه با کمک موبایل خود WashTower را روشن یا خاموش‌کنید. حتی می‌توانید مراحل کار آن را با موبایل خودکنترل کنید.