به گزارش اکونا پرس،

سازمان پدافند غیرعامل و کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار افتا  برای همکاری در نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل تفاهم‌نامه‌ای را امضا کردند.

بر اساس این تفاهم‌نامه سازمان و کانون، مقرر شد به‌منظور تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و به‌کارگیری ظرفیت محصولات و خدمات شرکت‌های فناور افتا در زیرساخت‌های حیاتی، حساس و مهم کشور مواردی مورد پیگیری و هماهنگی دو طرف قرار گیرد. برنامه‌ریزی و اقدام جهت انجام هماهنگی برای حضور هرچه گسترده‌تر شرکت‌ها در نمایشگاه با استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها در معرفی شرکت‌‌های دانش‌بنیان و فناور و مساعدت‌های لازم در راستای برگزاری هرچه بهتر رویداد مورد توافق طرفین قرار گرفت.

هفتمین دوره نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل27 تا 30 بهمن‌ماه 1400 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌لمللی تهران برگزار می‌شود و طی آن همچون دوره‌های پیشین، شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان کشور به ارائه و معرفی محصولات و خدمات خود به مدیران و کارشناسان فعال در زمینه زیرساخت‌های حیاتی کشور می‌پردازند.

امید می‌رود که امضای این تفاهم‌نامه میان کانون و سازمان به بهره‌برداری هرچه بیشتر از ظرفیت‌های موجود در بازار و صنعت افتا منجر شده و زمینه‌ساز تبادل و امضای قراردادها و تفاهم‌نامه‌های بیشتری بین شرکت‌های دانش‌بنیان و مجموعه‌های بهره‌بردار شود.