به گزارش اکونا پرس،

ال‌جی الکترونیکس (LG) امروز یک ویدیوی زنده با حضور John Legend، هنرمند مشهوری که برنده‌ جوایز مختلفی بوده و سفیر جدید برند LG SIGNATURE نیز هست منتشر کرد که حضور این شرکت در نمایشگاه CES 2022 را نشان می‌داد. این تیزر ویدیوی تقریباً 30 ثانیه‌ای با موضوع «The Better Life You Deserve» مهمانان را به LG World Premiere دعوت می‌کند که اولین رویداد رسمی ال‌جی در نمایشگاه CES است و در 14 دی ماه ساعت 19:30 به‌وقت ایران برگزار می‌شود.

Legend با خواندن آهنگ ویژه خود به نام You Deserve It All، از همه دعوت می‌کند تا در CES به ال‌جی بپیوندند و خلاقیت‌هایی را مشاهده کنند که به آن‌ها امکان تجربه‌ی زندگی بهتری که شایسته آن هستند را می‌دهد. در رویداد LG World Premiere، طرفداران و دنبال کنندگان ال‌جی که از سایت CES ال‌جی و کانال جهانی ِYoutube بازدید می‌کنند، می‌توانند چشم‌انداز این شرکت برای حرکت روبه‌جلو برای رویارویی با آخرین چالش‌های سبک زندگی را ببینند و بشنوند.

بر اساس ساختار جدید CES در سال 2022، ال‌جی عناصر فیزیکی و دیجیتالی را باهم ترکیب می‌کند تا تجربه جدیدی را برای تعامل بیشتر افراد در سطح جهان ارائه دهد. با استفاده از فناوری‌های پیشرفته مجازی و واقعیت افزوده(AR)، برنامه ال‌جی این است که بازدیدکنندگان حاضر در لاس وگاس و دیگر افراد در سراسر جهان را طوری به یکدیگر متصل کند که بتوانند به‌طور هم‌زمان مزایای منحصربه‌فرد جدیدترین نوآوری‌های این شرکت و چشم‌انداز منحصربه‌فردی که آن‌ها را باهم متحد می‌کند، تجربه کنند.

لی جئونگ سوک، رییس مرکز بازاریابی جهانی ال‌جی الکترونیکس، در این رابطه گفت: «مصرف‌کنندگان امروزی شایسته زندگی راحت‌تر و خوشایندتری هستند و این چیزی است که ال‌جی را هرروز به سمت نوآوری‌های بیشتر سوق می‌دهد.» او همچنین افزود: «ما مشتاقانه منتظریم تا در CES نشان دهیم ال‌جی چگونه می‌تواند این کار را ممکن سازد و نشان دهد چگونه می‌توان زندگی را حتی باوجود چالش‌هایی که همه ما روزانه با آن‌ها روبرو هستیم، بهتر کرد.»

از همه دعوت می‌کنیم تا با بازدید از www.LG.com/CES2022 در تاریخ 14 دی ماه از ساعت 19:30 به‌وقت ایران، LG World Premier را خودشان تجربه کنند.