به گزارش اکونا پرس،

در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران که از امروز (3 بهمن) کار خود را آغاز کرده و تا 10 بهمن ادامه دارد، کتاب‌های «دیپلماسی بازی‌های دیجیتال»، «نظام ملی رده‌بندی بازی‌های رایانه‌ای: اسرا (فاز سوم)»، «درآمدی بر سیاست‌گذاری سواد رسانه‌ای»، «بازی جدی، بازی فراتر از سرگرمی» و «مجموعه مقالات برگزیده ششمین دوره کنفرانس بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها در حوزه کودکان و بازی‌های دیجیتال» از انتشارات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای علاقه‌مندان و پژوهشگران حوزه بازی ارائه شده است.

همچنین در حاشیه برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران، کتاب «روندهای نوظهور در بازی‌های دیجیتال» رونمایی خواهد شد.

نمایشگاه مجازی کتاب تهران در بازه زمانی 8 روزه برگزاری به طور برخط و 24 ساعته امکان بازدید و خرید را برای علاقه‌مندان فراهم کرده است. علاقه‌مندان و پژوهشگران حوزه بازی می‌توانند کتاب‌های انتشارات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای را که جزو جدیدترین آثار منتشر شده در حوزه بازی‌های دیجیتالند، از اینجا تهیه کنند.

گفتنی است، دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با هدف تحقق عدالت فرهنگی و تسهیل دسترسی به کتاب در شرایط همه‌گیری ویروس کرونا، با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به همت خانه کتاب ایران از 3 تا 10 بهمن ۱۴۰۰ برگزار می‌شود. در این دوره نمایشگاه بیش از ۲ هزار ناشر ثبت نام کرده‌اند. در بخش خارجی نمایشگاه نیز ناشرانی از ۱۵ کشور از جمله اسپانیا،‌ بحرین، عراق، کویت، لبنان اردن، سوریه و مصر، حدود ۲۰ هزار عنوان کتاب ارائه می‌کنند.