به گزارش اکونا پرس،

در این راستا به صحبت هال آقای ایون سوک هیون رییس شرکت LG VS درباره چشم انداز این مجموعه پرداخته می شود.

جدیدترین بخش ال‌جی الکترونیکس، که کمتر از 9 سال قدمت دارد، به لطف مجموعه بسیار غنی فناوری‌های کاربر محور ال‌جی و دانش کسب‌شده در صنایع لوازم الکترونیک مصرفی، در مسیر پیشروی در قطعات و خدمات وسایل نقلیه الکتریکی (EV) قرار دارد.

شرکت راه‌کار‌های قطعات خودرو ال‌جی (LG VS) به‌عنوان ارائه‌دهنده راه‌کارها برای سیستم حمل‌ونقل آینده و با تعهد شفاف برای ایجاد نوآوری در این حوزه، به دنبال تقویت قابلیت‌های خود به‌عنوان یک متخصص سخت‌افزار و نرم‌افزار یکپارچه در صنعت خودرو است. فناوری‌های خودرو با سرعت نور پیشرفت کرده‌است به‌طوری‌که خودروهای امروزی بیشتر مانند کامپیوترهای متحرک روی چرخ هستند تا مفهوم واقعی خودرو. در سال جاری میلادی، ال‌جی همچنان تمرکز خود را روی روندهای بازار خودروهای برقی و توسعه سیستم­های اطلاعات سرگرمی(Infotainment) داخل خودرو برای تجربه‌های آتی، خواهد گذاشت.

درعین‌حال، شرکت LG VS برای ایفای نقش خود در خلق نوآوری به شکل تمام‌عیار، متعهد به برقراری ارتباط شفاف با مشتریان ارزشمند خود است. در ماه آگوست، LG VS وب‌سایت Future Mobility خود را افتتاح کرد تا به ترویج و معرفی پیشرفت سیستم حمل‌ونقل از طریق فناوری‌ها و سیستم‌های پیشرفته ال‌جی بپردازد.

شرکت راه‌کار‌های قطعات خودرو ال‌جی ، همچنین دستاوردهای خود را با مخاطبان جهانی در لینکدین نیز به اشتراک می‌گذارد. روز فناوری ال­جی (LG Tech Day)، فرصت جدیدی برای این شرکت خواهد بود تا آخرین نوآوری‌های خود را برای پیشرفته‌ترین و ایمن‌ترین تجربه‌های رانندگی داخل خودرو (In-Vehicle Driving) در این صنعت، با مشتریان ارزشمند در میان بگذارد.

در سال 2022 میلادی ال‌جی همچنان به بازبینی مأموریت و اهداف خود در صنعت خودروسازی برای تکامل هر چه سریع‌تر ادامه خواهد داد تا بتواند به رفع نیازهای مشتریان خود بپردازد. با دستاوردهای بیشتری که درراه است، منتظر نوآوری‌ها و راه‌حل‌های بیشتر از LG VS باشید.