به گزارش اکونا پرس،

سخت‌افزارهای پیشرفته، قابلیت‌های پرمیوم و هماهنگی ساده با اکوسیستم گلکسی که تمامی کاربران از یک محصول سامسونگ انتظار دارند، اکنون در یک دستگاه قابل حمل قرار داده شده تا همراهی مناسب برای دنیای امروز داشته باشید که استفاده از ویدیو در آن حرف اول را می‌زند. سری گلکسی Tab S8 همان آزادی و انعطاف‌پذیری را که نیازمند آن هستید برای کار و بازی در اختیار شما قرار می‌دهد.

امروزه بیش از همیشه برای تماس‌های تصویری و یا استریم ویدیو به تبلت‌های‌مان متکی هستیم. همه اعضای سری گلکسی Tab8 مجهز به دوربین اولترا واید در جلو، میکروفون با امکان تنظیم سه حالته و فناوری فریم‌بندی خودکار هوشمند هستند تا بتوانید بهترین تجربه ویدیویی را از یک دستگاه همراه داشته باشید. با استفاده از قابلیت‌های Multi-active Window و Samsung Dex در کنار امکان اشتراک‌گذاری فایل به شکل امن و با رمز عبور از طریق Quick Share، قابلیت‌های مولتی‌تسکینگ این دستگاه تا حد خیلی زیادی ارتقا پیدا کرده است. استفاده از پردازنده 4 نانومتری و وجود قلم S Pen در جعبه این دستگاه هم به این قابلیت‌ها کمک می‌کند. برای بالا بردن امکان حمل این دستگاه، بدنه آن از جنس آلومینیوم مقاوم و بسیار باریک طراحی شده و بصورت کامل با دیگر قابلیت‌های اکوسیستم گلکسی مانند Second Screen و Buds Auto Switch کار می‌کند.

تی‌ام رو، مدیرعامل سامسونگ موبایل می‌گوید: «با توجه به آنکه برای ارتباط با دیگران و سرگرمی اکنون متکی به ویدیو هستیم، داشتن یک صفحه بزرگ و قابلیت حمل بالا، اصلی‌ترین انتظارات ما از یک تبلت است. ما با اتکا به سالها نوآوری در تجربه‌های موبایلی، توانستیم گلکسی Tab S8 را به شکلی طراحی کنیم که در اولین نسخه اولترا از یک تبلت، مرزهای کارهای ممکن جابجا شود».

 

با گلکسی Tab S8 Ultra جهان‌تان را فراخ‌تر کنید

گلکسی Tab S8 Ultra با هیچکدام از تبلت‌های سری گلکسی Tab قبل از خود قابل مقایسه نیست. این دستگاه با داشتن یک نمایشگر 14.6 اینچی Super AMOLED و نرخ بروزرسانی 120 هرتزی، باریک‌ترین بدنه را در میان تبلت‌ها داشته و در لبه‌ها به 6.3 میلی‌متر می‌رسد. در بدنه این گوشی از باریک‌ترین، سبک‌ترین، اما قدرتمندترین قاب آلومینیوم مسلح با 3 درصد مقاومت بیشتر در برابر خراش و 4 درصد احتمال تاشدگی کمتر، استفاده شده است.

این نسخه دارای دوربین جلویی 12 مگاپیکسلی است که می‌تواند تجربه یک تماس ویدیویی 4K را به شما بدهد. سخت‌افزار پیشرفته آن امکان استفاده از قابلیت فریم‌بندی خودکار سامسونگ را فراهم کرده و به این ترتیب در کل مدت تماس، شما در محل فوکوس تصویر باقی خواهید ماند. با استفاده از میکروفون‌های بسیار دقیق و فناوری دقیق کاهش نویز، صدای شما هم به واضح‌ترین شکل به مخاطب منتقل خواهد شد بدون آنکه صدای ناخواسته پس‌زمینه در این میان وارد شود. استفاده از اسپیکرهای چهارگانه و فناوری Dolby Atmos در تمامی نسخه‌های گلکسی Tab S8 به شما امکان می‌دهد تا جزییات و شفافیت تماس را در حد بسیار بالا حفظ کنید.

 

سطحی جدید از ارتباط، کار و بازی

به دنبال هرچیزی از خواندن یک مقاله تا بازی بدون لگ خوردن تصویر و یا صرفا به دنبال مولتی‌تسکینگ راحت باشید، سری گلکسی Tab S8 بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این سری مجهز به چیپست 4 نانومتری بوده و نسخه‌های Tab S8 و Tab S8+ هم میزان رم قابل قبولی برای انجام انواع مولتی‌تسکینگ دارند. نسخه گلکسی Tab S8 Ultra دارای تا 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی است و تمامی نسخه‌ها امکان ارتقای حافظه تا یک ترابایت را با استفاده از میکرو اس‌دی دارند. 

سری گلکسی Tab S8 اولین تبلت‌های سامسونگ هستند که از نسخه Wi-Fi 6E پشتیبانی کرده و پهنای باند و حداکثر سرعت Wi-Fi 6 را تا دو برابر افزایش می‌دهد.

باتری هوشمند این سری از تبلت‌های سامسونگ با امکان عمر یک روز کامل به شما امکان می‌دهد در هر لحظه‌ای برای ثبت هر اتفاق یا انجام هر کاری آماده باشید. این تبلت‌ها از شارژ فوق سریع 45 واتی پشتیبانی می‌کنند و باتری آن در 80 دقیقه بصورت کامل شارژ می‌شود. اگر دستگاه‌های دیگرتان نیاز به شارژ داشته باشند می‌توانید تبلت‌تان را با استفاده از یک کابل USB-C به گوشی گلگسی S22تان وصل کنید. سرعت شارژ به این روش دو برابر پاوربانک‌های همراه خواهد بود.

هر دو نسخه گلکسیTab S8+  و Tab S8 Ultra مجهز به نسخه بهینه‌ای از قلم S Pen هستند که برای کاهش تاخیر تا حد بسیار کم در آنها از الگوریتم پیش‌بینی استفاده شده است. این قلم تجربه‌ای باورنکردنی مانند نوشتن با یک قلم واقعی را به شما می‌دهد. همکاری سامسونگ با Clip Studio Paint یک بوم نقاشی کامل را در اختیارتان می‌گذارد تا با استفاده از این قلم روی آن هنر خود را به نمایش بگذارید.

توانایی ضبط تصویر با کیفیت 4K هم به شما امکان می‌دهد تا هر لحظه از اتفاقات موردعلاقه‌تان را با بهترین کیفیت ممکن با استفاده از هر کدام از دو دوربین جلو و عقب ذخیره کنید. با استفاده از Selfie Video شما میتوانید ویدیوهای آموزشی و روند بازی‌تان را بدون هیچ مشکلی ذخیره کنید. همکاری سامسونگ با LumaFusion بهترین ابزارهای تدوین ویدیو را روی یک دستگاه گلکسی در اختیارتان می‌گذارد تا بتوانید با استفاده از گلکسی Tab S8 و قلم S Pen براحتی ویدیوهای 4K خود را تدوین کنید.

 

زندگی با گلکسی گسترده‌تر می‌شود

گلکسی Tab S8 با تمام اکوسیستم گلکسی همکاری یکپارچه‌ای دارد. گستردگی یعنی به شما امکان تعریف تجربه تلفن همراه‌تان را بدهیم تا دستگاه‌های گلکسی را در کنار هم استفاده کنید. ما مطمئنیم که رابط کاربری One UI Tab 4 سامسونگ تجربه‌ی باثبات و زیبایی را به همراه اتصال یکپارچه و ادغام هوشمند در اختیار شما می‌گذارد که در بین گلکسی Tab S8، تلفن هوشمند و کامپیوتر شخصی شما جریان دارد.

وقتی ایده‌ای به ذهن‌تان می‌رسد آن را با قلم S در برنامه بهبود یافته‌ Notes بنویسید و بعدا آن را روی گوشی هوشمندتان باز کرده و بررسی کنید. Quick Share در گلکسی Tab S8 و گلکسی S22 Ultra به شما امکان اشتراک‌گذاری تصاویر، فیلم‌ها و فایل‌ها را با دوبرابر سرعت قبل می‌دهد. گلکسی Buds بخاطر Auto Switch به راحتی بین جفت شدن با گلکسی Tab S8 و گلکسی S22 جابجا می‌شود. و برای اولین بار، امکان دسترسی به Samsung Health روی تبلت‌های گلکسی وجود دارد تا به راحتی ویدئوهای تمرین را تماشا کنید و اطلاعات سلامتی و تناسب اندام ثبت شده در گلکسی Watchتان را روی یک دستگاه بزرگ‌تر ببینید.

می‌توانید گلکسی Tab S8 خود را برای مولتی‌تسک کردن به یک مانیتور دوم با صفحه قابل لمس تبدیل کنید. Samsung DeX گلکسی Tab S8 شما را از حالت تبلت به دسکتاپ می‌برد و  به راحتی می‌توانید صفحه نمایش تبلت را در یک مانیتور به اشتراک بگذارید.

 

تبلتی قابل اعتماد

در جهان متصل امروز امنیت از همیشه مهم‌تر است، برای همین است که هر سه مدل گلکسی Tab S8 قابلیت‌هایی را دارند که به شما اجازه می‌دهد وقتی برنامه‌ای از دوربین یا میکروفون‌تان استفاده می‌کند متوجه شوید و اگر مورد تایید نبود آن را مسدود کنید. گلکسی Tab S8 به وسیله پلتفرم پیشرو Knox Vault سامسونگ محافظت می‌شود که اطلاعات‌تان را رمزگذاری می‌کند و اطلاعات و فایل‌های ذخیره شده را جدا از سیستم عامل اصلی گوشی ذخیره می‌کند تا از آن حفاظت کند. همه‌ی مدل‌های این سری از سنسور تشخیص اثرانگشت پشتیبانی می‌کند.

به عنوان بخشی از تعهد ما به ارائه بهترین عملکرد و تجربه تلفن همراه به کاربران، همه‌ تبلت‌های سری گلکسی Tab S8 تا چهار نسل آینده به جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید بروزرسانی خواهند شد. اکنون میلیون‌ها کاربر گلکسی می‌توانند از بالاترین سطح امنیت، بهره‌وری و سایر ویژگی‌های نوآورانه و هیجان‌انگیز برای مدت طولانی‌تری بهره ببرند. سامسونگ این ویژگی را در خط تولید محصولات گسترش خواهد داد تا اطمینان حاصل کند که شما در سراسر اکوسیستم گلکسی خود به طور کامل پشتیبانی می‌شوید.

 

طراحی چشمگیر و دوستدار محیط زیست

گلکسی Tab S8 Ultra در رنگ مشکی و گلکسی Tab S8 و Tab S8+ در سه رنگ متفاوت مشکی، نقره‌ای و صورتی طلایی عرضه می‌شود. گلکسی Tab S8 Ultra همچنین با کیبورد همراه عرضه می‌شود که با نور پس‌زمینه و تنظیمات میانبر شخصی‌سازی شده و زاویه قرار گیری قابل تنظیم، تجربه جدیدی از تبلت را به ارمغان می‌آورد. کیبورد از چرم ضد میکروب و تاچ‌پد شیشه‌ای ساخته شده که تایپ را با کیفیت‌تر و سریع‌تر می‌کند. علاوه بر این Wireless Keyboard Share می‌تواند کیبرد متصل به تبلت را به گوشی هوشمندتان هم متصل کند تا تجربه تایپ راحتی روی چند دستگاه داشته باشید.

در طراحی تبلت‌های گلکسی Tab S8 از مواد بازیافتی حاصل از تورهای ماهیگیری رها شده، بهره گرفته‌ایم تا به حفط محیط زیست و پایداری سیاره‌مان کمک کنیم. گلکسی‌های Tab S8 در بسته‌بندی‌های باریک و با کمترین آلایندگی‌ها عرضه می‌شود.

 

مشخصات تبلت‌های گلکسی Tab S8 :

 

 

گلکسی Tab S8

گلکسی Tab S8+

گلکسی Tab S8 Ultra

 

 

صفحه نمایش

11-inch, 2560x1600, (WQXGA)

276ppi LTPS TFT, up to 120Hz

12.4-inch, 2800 x 1752, (WQXGA+) 266ppi Super AMOLED, up to 120Hz

14.6-inch, 2960 x 1848, (WQXGA+) 240ppi Super AMOLED, up to 120Hz

* به صورت مورب و در حالت مستطیل کامل با احتساب گوشه‌‌های گرد اندازه‌گیری می‌شود. سطح قابل مشاهده به دلیل گوشه‌های گرد و حفره دوربین کمتر است.

سیستم عامل

اندروید 12.0

ابعاد

165.3 x 253.8 x 6.3mm

185.0 x 285.0 x 5.7mm

208.6 x 326.4 x 5.5mm

وزن

503g (Wi-Fi) / 507g (5G)

567g (Wi-Fi) / 572g (5G)

726g (Wi-Fi) / 728g (5G)

دوربین

اصلی

13MP AF + 6MP Ultra-Wide + Flash

سلفی

12MP (Ultra-Wide)

12MP (Wide) + 12MP (Ultra-Wide)

 

 

حافظه

8/12GB + 128/256GB,

microSD up to 1TB**

8/12/16GB + 128/256/512GB, microSD up to 1TB**

*میزن حافظه ممکن است بسته به بازار، مدل، رنگ یا اپراتور مخابراتی متفاوت باشد. در دسترس بودن فضای حافظه واقعی ممکن است بسته به نرم‌افزار از پیش نصب شده، بازار، مدل، اندازه فایل و فرمت آن متفاوت باشد.

** کارت MicroSD به صورت جداگانه فروخته می‌شود.

پردازنده

4 nm 64-bit Octa-Core Processor

 

باتری

8,000 میلی‌آمپر ساعت (اسمی)

شارژر فوق سریع (تا 45 وات)

10,090 میلی‌آمپر ساعت (اسمی)

شارژر فوق سریع (تا 45 وات)

11,200 میلی‌آمپر ساعت (اسمی)

شارژر فوق سریع (تا 45 وات)

مقدار اسمی برابر نتیجه آزمایش توسط طرف های ثالث است. مقدار اسمی میانگین مقادیر به دست آماده از آزمایش نمونه های متفاوت با توجه به انحراف احتمالی در ظرفیت باتری تحت استاندارد IEC 61960 است.

 

ارتباطات

5G*, LTE**,Wi-Fi 6E (802.11 a/b/g/n/ac/ax), Wi-Fi Direct Bluetooth® v 5.2

استفاده از شبکه 5G به اتصال بهینه نیاز دارد که در بازارهای منتخب در دسترس است. سرعت واقعی بسته به بازار، اپراتور و محیط کاربر ممکن است متفاوت باشد.

*در دسترس بودن مدل LTE بسته به کشور و شرکت مخابراتی متفاوت است.

رنگ

مشکی، نقره‌ای، صورتی طلایی

* در دسترس بودن رنگ محصول ممکن است بسته به بازار یا شرکت مخابراتی متفاوت باشد.

درگاه‌ها

Type-C USB 3.2

سنسورها

شتاب‌ سنج، ژئومغناطیسی، ژیروسکوپ، نور، اثرانگشت، سنسور Hall

GPS

GPS+GLONASS, Beidou, Galileo

صدا

Quad Stereo Speakers with Sound by AKG, Dolby Atmos®

میکروفون

3 Microphones

ویدئو

ضبط

4K @ 30fps

پخش

8K @ 60fps

امنیت

Samsung Knox including Samsung Knox Vault

تشخیص بیومتریک

تشخیص اثر انگشت با کلید کناری

تشخیص اثر انگشت روی صفحه نمایش

تشخیص اثر انگشت روی صفحه نمایش

 

لوازم جانبی

S Pen (BLE, Inbox)

Book Cover Keyboard, Book Cover Keyboard Slim, Book Cover, Protective Standing Cover, Note View Cover, Strap Cover

S Pen (BLE, Inbox)

Book Cover Keyboard, Book Cover, Protective Standing Cover

قلم S Pen و کابل USB Type-C در جعبه قرار دارد. سایر لوازم جانبی برای خرید جداگانه موجود است. در دسترس بودن موارد شخص ثالث ممکن است بسته به بازار، اپراتور و توزیع‌کنندگان متفاوت باشد.