به گزارش اکونا پرس،

برنامه «پرچمدار» کاری از گروه دانش رادیو جوان است که ساعت 16 شنبه تا چهارشنبه‌ها به‌طور زنده از این شبکه رادیویی پخش می‌شود.

نخبگان حوزه‌های مختلف و کارآفرینان عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی، فرهنگی و هنری ایران که کاری را در سطح کشور آغاز کرده‌اند اما شناخته‌شده نیستند، از سوژه‌های اصلی برنامه پرچم‎دارند. در هر برنامه، دو نخبه کارآفرین جوان روی خط ارتباطی برنامه می‌آیند تا ضمن معرفی خود، به بیان سابقه فعالیت‌ در حوزه تخصصی خود و دستاوردها و موفقیت‌هایشان بپردازند. قسمت جذاب این برنامه، بخش رقابتی آن است که در آن، پرچمدار برتر هر برنامه با رای مستقیم مردم معرفی می‌شود.

این برنامه از 23 تا 27 بهمن‌ میزبان برخی نخبگان و فعالان حوزه بازی‌های جدی کشور است تا ضمن معرفی آنها و موفقیت‌هایشان در صنعت بازی ایران، بازی‌ساز منتخب را با آرای مردم، به‌عنوان پرچمدار برتر معرفی کند.

این بازی‌سازان که همگی از برترین‌های رویداد جایزه بازی‌های جدی هستند، با حضور در این برنامه و ارائه توضیح درباره فعالیت‌هایی که تاکنون در صنعت بازی کشور انجام داده‌اند، باید نظر مردم را جلب کنند تا با رای آنها به عنوان پرچمدار روز انتخاب شوند. در پایان هر هفته نیز از بین منتخبان روزها، پرچمدار هفته انتخاب می‌شود.

پروین مهرابی از تیم «کوک» اصفهان، فرح بکی‌زاده از تیم «چلچلی» تهران، محمد ملامحمد از تیم «تیرنام» کرج، ثمین کلباسی از تیم «راش» تهران، طیبه رضوانی امان محمد از شرکت «دانش بنیان پارس ساوا» خراسان رضوی، میلاد جعفری سیسی از تیم «رایکا مدیا» تبریز ، صبا عباسی‌نیا از تیم «فیروزه» تبریز و فاطمه کاکا از استودیو «مانا گیمز» ، از منتخبان حوزه بازی‌های جدی کشورند که در این برنامه شرکت می‌کنند.

اگر علاقه‌مندید با رای خود، بازی‌ساز مورد نظرتان را انتخاب کنید، می‌توانید از ساعت 16 شنبه 23 بهمن تا چهارشنبه 27 بهمن شنونده برنامه پرچمدار رادیو جوان باشید و پس از آن، کد مربوط به بازی‌ساز را که از طریق برنامه اعلام می‌شود، به سامانه پیامکی این برنامه با شماره 30000881 بفرستید یا این کد را در پست مربوط به بازی‌سازان موردنظر به صفحه اینستاگرامی برنامه به نشانی parchamdarjavan ارسال کنید.