به گزارش اکونا پرس،

تا پیش از این باید در هر اتاقی یک تلویزیون جداگانه نصب می‌کردند تا بتوانند هر جای خانه که هستند ادامه‌ی فیلم و برنامه دلخواهشان را ببینند. اما این امر برای همه افراد و همه‌ی خانه‌ها قابل‌اجرا نیست و نمی‌توان برای همه‌ی اتاق‌های خانه یک تلویزیون مجزا تهیه کرد؛ چون یا بودجه‌ی افراد اجازه‌ی این کار را نمی‌دهد یا فضای داخلی خانه و آپارتمان به آن اندازه بزرگ نیست که بتوان چنین فکری را عملی کرد. پس چاره چیست؟

یک تلویزیون متحرک که بتواند پابه‌پای ما در همه‌ی جای خانه حرکت کند!

احتمالاً الان با خود می‌گویید که تلویزیون به میز تلویزیون یا پایه‌ای برای نصب روی دیوار نیاز دارد و وسیله­ا‌ی نیست که بتوان به‌راحتی آن را حرکت داد؛ یا احتمالاً می‌گویید که تلویزیون به آنتن و پریز برق نیاز دارد و متحرک بودن آن تقریباً امری غیرممکن است. اما ال‌جی با نوآوری­های همیشگی، با جدیدترین محصول خود نشان داده که در دنیای تکنولوژی هیچ غیرممکنی وجود ندارد.

تلویزیون StanbyMe ال‌جی که اولین بار در نمایشگاه CES 2022 معرفی شد، یکی از تلویزیون‌های سری «Life Style» ال‌جی است که مطابق با عادات تماشای تلویزیون انسان‌های امروزی طراحی‌شده است. به این معنی که برای سبک زندگی پرمشغله و پرتحرک انسان‌های امروزی طراحی‌شده تا همگام با فعالیت‌های روزانه­شان، از این اتاق به آن اتاق منتقل شود و مشکلی هم در پخش تصویر نداشته باشد. در ادامه به‌طور مفصل به چگونگی این امر می­پردازیم.

 

تلویزیون هوشمند روی یک‌پایه‌ی متحرک

LG StandbyMe یک مرکز سرگرمی بی‌نظیر و یک تلویزیون بدون کابل است که با باتری داخلی کار می‌کند و می‌توانید آن را هر جای خانه که دوست دارید با خود ببرید. درواقع LG StandbyMe یک تلویزیون هوشمند است که به لطف باتری داخلی قابل شارژ خود و پایه‌ی قابل تنظیم و جمع‌شونده، به‌سادگی قابل‌حمل و جابه‌جایی است. 

شما در زمان تماشای برنامه‌ی موردنظرتان، اگر قصد دارید به اتاقی دیگر، حیاط یا آشپزخانه بروید دیگر لازم نیست نگران از دست دادن صحنه‌های فیلم شوید چون تلویزیون LG StandbyMe هم پا به‌پای شما حرکت می‌کند و هر جا بروید با شما می‌آید.

کاربر می‌تواند رابط کاربری این تلویزیون را با استفاده از ریموت‌کنترل یا به‌صورت لمسی، شخصی‌سازی کند.

تلویزیون LG StandbyMe که به یک پلتفرم تلفن همراه متصل شده است دارای باتری داخلی است تا سه ساعت استفاده را پشتیبانی می‌کند. صفحه‌نمایش 27 اینچی LG StanbyMe برای گفتگوی تصویری با خانواده و همکاران و حضور در کلاس‌های آنلاین عالی است. می‌توان آن را بدون زحمت از اتاقی به اتاق دیگر منتقل کرد و یک تجربه‌ی جدید و جذاب از تلویزیون داشت.

شاید بتوان این‌طور گفت که این تلویزیون یک مانیتور جانبی بزرگ برای لپ‌تاپ یا موبایل هوشمند است که در همه‌جای خانه قابل‌دسترسی است. چون می‌توان تصویر محتوای تلفن هوشمند و لپ‌تاپ را به این تلویزیون منتقل کرد.

پنل LG StandbyMe قابلیت چرخاندن و تغییر جهت در هر دو جهت افقی و عمودی را دارد. همچنین کاربر می‌تواند ارتفاع آن را نیز مطابق نیاز خود در زمان خواب، آشپزی در آشپزخانه یا استراحت روی مبل اتاق نشیمن تنظیم کند. حتی از آن می‌توان به‌عنوان مانتیور کامپیوتر هم استفاده کرد. برای این منظور فقط کافی است از یک کابل USB یا HDMI استفاده کنید.

یکی دیگر از مزایای LG StandbyMe این است که یک‌پایه‌ی قابل جدا شدن را می‌توان در لبه بالایی آن برای نگه‌داشتن گوشی هوشمند نصب کرد. این قابلیت برای برقراری کنفرانس‌های ویدیویی بسیار کاربردی است چون این‌طور می‌توان وانمود کرد که این پنل دارای وب‌کم داخلی است.

تمام این ویژگی‌ها و تنوع در طراحی تلویزیون‌های Lifestyle ال‌جی برای ارتقای کیفیت زندگی‌های مدرن امروزی است تا تجربه‌ای متفاوت را به کاربر از تماشای تلویزیون بدهند.