به گزارش اکونا پرس،

برای حرفه ای ترها AS2280P4U Pro با دارا بودن یک هیت سینک آلومینیومی که با هدایت حرارتی بالا و مقاومت در برابر دمای بالا میتواند با کاهش دمای عملیاتی تا 25% ؛ منجر به حفظ بهترین شرایط عملکرد پایدار و برتری در بازی ها گردد. همچنین این دو محصول با استاندارد NVMe 1.3 مطابقت دارند.

این دو SSD هر دو مجهز به رابط های PCIe Gen3 x4 و فناوری  NAND 3Dمی باشند. سایز جمع و جور و نازک قاب های این دو SSD با ابعاد 22*80 میلیمتر می تواند فضای ذخیره سازی را تا 2 ترابایت فراهم نموده و آن را به یک آیتم ایده آل و انعطاف پذیر برای لپ تاب های نازک و کنسول های بازی و مینی پی سی تبدیل کرده است.

این دو SSD ، AS2280P4U و AS2280P4U Pro ، به منظور ارائه تجربه ای بی عیب و نقص در سرعت بالا به کاربران، دارای تعدادی فناوری حفاظتی داخلی هستند تا به طور موثر از دقت و پایداری انتقال داده اطمینان حاصل کنند. ساختار SLC Caching آنها از ساختار کش لایه ای پیشرفته برای بهبود عملکرد سرعت محصول استفاده می کند و با استفاده از فناوری پیشرفته تر، از سایش داخلی و عملکردهای تصحیح خودکار خطا، نه تنها می تواند عمر سرویس SSD را افزایش داده و پایداری عملیاتی را بهبود بخشد، بلکه تضمین می کند که محصول پس از استفاده طولانی مدت عملکرد ثابتی داشته باشد.

اپیسر با ارائه این دو محصول AS2280P4U و AS2280P4U Pro که با پنج سال گارانتی جهانی عرضه می شوند که خیال مصرف کنندگان را راحت می کند، گامی دیگر در تحقق شعار تبلیغاتی خود "افزایش ارزش، افزایش همکاری" برداشته است.