به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در این مراسم که مهندس سلطانی، مدیرعامل و تعدادی از مدیران ارشد و مدیران ادارات کل ستادی و تعدادی از همکاران حضور داشتند؛ با هدف حمایت از طبیعت، چند اصله درخت به مناسبت روز درختکاری در محل ساختمان مرکز آموزش این شرکت ، کاشته شد.

مهندس سلطانی با تبریک اعیاد شعبانیه و اظهار امیدواری از تقارن اعیاد شعبانیه با هفته طبیعت گفت: این تقارن مایه برکت برای مردم کشور و همچنین همکاران در سال آینده است.

وی با تاکید بر موضوع منابع طبیعی و روز درختکاری اظهار داشت: تحولات در طبیعت نویدی است بر اهمیت خواست و اراده انسان که با برنامه ریزی درست می تواند به آنچه که حضرت حق بر وی مقدر دانسته، برسد و زمینه های احیا شدن و متحول شدن را بچیند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به نقش شهدا به عنوان یکی از بارزترین نمونه های تحول، رشد و بالنده شدن اشاره کرد و گفت: رشادت و جسارت شهدا نقاشان اصلی طبیعت زندگی هستند که روح نسل های بعد از خودشان را بهاری کردند و رنگ تحول و سرسبزی به زندگی زدند. سعی ما نیز بر این است تا همراه و هم قدم با اهداف این بزرگ مردان در بهار جدید شکوفایی به ارمغان بیاوریم.

گفتنی ست این مراسم به صورت سراسری در کشور و با شعار مخابرات حامی طبیعت برگزار شد تا تاکیدی بر عمل به حوزه مسئولیت های اجتماعی در شرکت مخابرات ایران باشد.