به گزارش اکونا پرس،

ال‌جی که دائما در حال تحقیق و بررسی برای ایجاد نوآوری و رفع نیازهای کاربران خود است، مشکل کمبود جای آپارتمان‌ها را هم برطرف کرده‌است. این شرکت‌ با تولید لوازم‌خانگی چندمنظوره، ادغام چند دستگاه در یک دستگاه و بهینه­سازی محصولات خود این امکان را به مشتری‌ها می‌دهد تا وسایل موردنظر خود را خریداری و استفاده کنند.

به‌طور مثال، اگر تاکنون دوست داشتید که در کنار ماشین لباسشویی خود یک دستگاه خشک‌کن مجزا هم داشته باشید اما جای کافی نداشتید، حالا می‌توانید آن‌ها را در گوشه‌ی اتاق شستشو یا آشپزخانه‌ی خود داشته باشید. چگونه؟ با ماشین لباسشویی دوگانه‌ی LG WashTower.

ماشین لباسشویی و خشک‌کن LG WashTower از آن محصولاتی است که دقیقاً متناسب بازندگی مدرن انسان‌های امروزی طراحی‌شده و همه‌ی نیازهای آن‌ها را برطرف می‌کند؛ از شست‌وشوی لباس‌ها و خشک‌کردن آن‌ها گرفته تا راحتی استفاده، حفظ زیبایی خانه و امکان کنترل از راه دور.

ماشین لباسشویی و خشک‌کن LG WashTower همان‌طور که از نامش مشخص است یک محصول دوقلوست؛ اما فرق این محصول با بقیه‌ی لباسشویی و خشک‌کن‌های دوقلو، طراحی خاص آن است؛ به‌طوری‌که در LG WashTower، خشک‌کن روی لباسشویی قرار دارد و مثل بقیه دستگاه‌ها در کنار هم قرار نمی‌گیرد. این امر باعث می‌شود که فضای کمتری اشغال شود؛ یعنی درواقع فقط به‌اندازه‌ی یک دستگاه فضا اشغال می‌شود چون خشک‌کن به‌صورت عمودی روی لباسشویی قرار داده‌شده و باهم یک برج شست‌وشوی جذاب را تشکیل داده‌اند.

البته ازآنجاکه سهولت استفاده و آسان‌تر شدن زندگی مشتری‌ها یکی از دغدغه‌های اصلی ال‌جی است، LG WashTower طوری طراحی‌شده که ارتفاع زیادی نداشته باشد و هرکسی بتواند به‌راحتی به درب هر دو بخش دستگاه دسترسی داشته باشد.

همچنین پنل کنترلی آن‌هم در بخش مرکزی دستگاه تعبیه‌شده تا کاربران به‌آسانی بتوانند تنظیمات دستگاه را انجام دهند.

 

مزیت خرید LG WashTower این است که دیگر لازم نیست دو دستگاه مجزا خریداری کنید. چون همان‌طور که در بالا هم گفتیم این محصول درواقع ترکیب یکپارچه‌ای از ماشین لباس‌شویی، ماشین خشک‌کن و فناوری‌های روز دنیاست که نصب و استفاده‌ی بسیار آسانی نیز دارد. درواقع، با طراحی فوق‌العاده راحت و صرفه‌جویی بیشتر در فضا، جدیدترین مدل LG WashTower با پمپ حرارتی دوگانه (Dual Heat Pump) یک جایگزین عالی برای ماشین لباسشویی و خشک‌کن معمولی بشمار می‌آید.

جذابیت عملکرد این محصول، هوشمند بودن آن است. به این صورت که همان ابتدا که لباس‌ها را داخل دیگ لباسشویی قرار می‌دهید، ‌زمان لازم تکمیل مراحل شستن و خشک‌کردن توسط هر دو بخش دستگاه به شما اعلام می‌شود.

پس از شروع شست‌وشو هم لباسشویی اطلاعات لازم را به خشک‌کن می‌دهد و خشک‌کن هم به‌طور خودکار، بهترین و متناسب‌ترین تنظیمات را برای گرم کردن فضای داخلی خود انجام می‌دهد و منتظر زمان کار خود می‌ماند. این روند هوشمند و جالب باعث کاهش مدت‌زمان شست‌وشو می‌شود.

 

ماشین لباسشویی LG WashTower نه‌تنها ازنظر طراحی برای زندگی مدرن امروزی مناسب است، بلکه عملکرد هوشمندانه و پرسرعتش هم بسیار رضایت‌بخش است. هماهنگی دو بخش لباسشویی و خشک‌کن باعث کاهش زمان کلی شست‌وشو می‌شود. این امر که به لطف هوش مصنوعی (AI) انجام می‌شود باعث کاهش میزان مصرف انرژی هم می‌شود. همین هوش مصنوعی همچنین با کمک حسگرهای درونی خود، بافت پارچه و حجم لباس‌های موجود در دیگ لباسشویی را موردبررسی قرار می‌‌دهد و بر اساس آن چرخه‌ی شست‌وشوی مناسب را انتخاب و فعال می‌کند.

همچنین LG WashTower این ویژگی را دارد که می‌تواند به صورت خودکار تشخیص دهد آیا فیلترهای دستگاه به تمیز شدن نیاز دارند یا خیر. چون پرز و موهای روی لباس‌ها می‌تواند به‌مرورزمان باعث بسته شدن دریچه‌های فیلترها شوند و برای دستگاه مشکل ایجاد کنند؛ اما ال‌جی با اضافه کردن سیستم Flow Sense بروز چنین مشکلی پیشگیری کرده است.

این دستگاه چرخه‌ای به نام Tub Clean هم دارد. با فعال کردن این چرخه، نه‌تنها دیگ لباسشویی تمیز می‌شود، بلکه تمامی لوله‌ها و شلنگ‌ها نیز از هر نوع آلودگی و پرز و مواد اضافی پاک می‌شوند. این امر باعث پیشگیری از رشد باکتری و ایجاد بوهای نامطبوع می‌شود.

 

کنترل از راه دور

اگر شاغل هستید و در طول روز که بهترین زمان روشن کردن ماشین لباسشویی است در خانه نیستید، می‌توانید به آسانی با فشار چند دکمه، ماشین لباسشویی خود را از راه دور روشن کنید. ال‌جی که همیشه برای نوآوری‌های جذابش در جهان محبوبیت دارد، این محصول را نیز به فناوری پیشرفته‌ی LG ThinQ مجهز کرده است. به لطف این فناوری، می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن رایگان LG ThinQ که برای گوشی‌های اندرویدی و iOS در دسترس است، LG WashTower را حتی در بیرون از خانه با کمک موبایل خودکنترل، تنظیم، خاموش یا روشن کنید.