به گزارش اکونا پرس،

اگر از طرفداران گوشی‌های پرچمدار باشید احتمالا یکی از مدل‌های آن را در اختیار دارید اما این سری جدید از گوشی‌های پرچمدار سامسونگ تجربه‌ای بی‌همتا از کار با گوشی‌های هوشمند را به شما ارائه می‌دهد. برای این که بیشتر با قابلیت‌های گلکسی S22 اولترا آشنا شوید ۱۰ علت اصلی خرید این گوشی پرچمدار سامسونگ را مرور کرده‌ایم.

 

۱- S Pen

 برای نخستین بار است که S Pen سامسونگ، در یکی از گوشی‌های هوشمند سری گلکسی  S تعبیه شده است. همانطور که طرفداران سری‌های گلکسی نوت می‌دانند، S Pen یک ابزار مخفی و یا حتی می‌توانیم بگوییم که یک سلاح مخفی، برای خلاقیت و بهره‌وری هرچه بیشتر از امکانات گوشی است. S Pen انجام بسیاری از کارها (از طراحی ایده‌ها گرفته تا یادداشت‌برداری و علامت‌گذاری اسناد) را آسان تر از همیشه می‌کند. با وجود S Pen، شما یک ابزار تجاری قدرتمند را در اختیار خواهید داشت. S Pen فقط یک ابزار ساده برای نوشتن نیست، به طور مثال این قلم دارای بلوتوث است و می‌تواند به عنوان یک ابزار کنترل از راه دور برای پیشبرد اسلایدها، گرفتن عکس و بررسی رسانه‌ها عمل کند. مانند سری Note، گلکسی S22 اولترا نیز شامل Samsung Notes، Smart Select، Translate و موارد دیگر است که همه آنها فقط با یک ضربه در منوی Air Command وجود دارند. اگر از قبل S Pen را می‌شناسید و دوست دارید، باید بدانید که در جدیدترین نسخه این ابزار می‌توانید کارها را بسیار نرم‌تر و همچنین با تاخیر کمتری از قبل تجربه کنید.

 

۲- گلکسی S22 اولترا و کمک به کسب‌و‌کار شما

گلکسی S22 به کمک ترکیب فوق‌العاده و بهینه‌سازی شده ابزارهای ابری گوگل و مایکروسافت برای هر کسب‌وکاری یک ابزار همه کاره محسوب می‌شود.

در بخشMicrosoft  و از طریق One Drive و برنامه آفیس شما می‌توانید به همه فایل‌های خود دسترسی داشته باشید. همچنین به لطف قابلیت Link to Windows این امکان را خواهید داشت تا بدون نیاز به برداشتن گوشی، از طریق کامپیوتر و لپ‌تاپ به برنامه‌های گوشی هوشمندتان دسترسی داشته باشید. توجه داشته باشید که S Pen همیشه برای شما آماده است تا بتوانید سریع‌تر کارهای خود را انجام دهید و با دقتی بی‌نظیر و بدون توقف از برنامه‌های موبایل خود استفاده کنید.

 

۳- سریع‌ترین سری گلکسی

در دنیای تجارت و کسب‌و‌کار همه چیز در یک لحظه می‌تواند تغییر کند برای همین  سریع بودن در انجام کارها امری مهم و حیاتی‌ است. سامسونگ هم برای پاسخگویی به این نیاز مهم کاربران همواره در حال تلاش برای سرعت بخشیدن به تلفن‌های همراه خود است. براین اساس گلکسی S22 اولترا به اولین مدل از سری گلکسی S بدل شده که از پردازنده 4 نانومتری بهره می‌برد. اگرچه ممکن است خود تراشه داخلی و طراحی پیچیده آن را نبینید اما قطعا در استفاده از این تلفن همراه متوجه تاثیر آن می‌شوید. با این گوشی بدون کوچکترین نقص و تاخیری می‌توانید وبگردی کنید، فیلم تماشا کنید، پیام ارسال کنید، با دوستان‌تان چت کنید، طرح‌های خلاقانه بکشید و در کنفرانس‌ها و جلسات اداری و کاری حاضر و آماده باشید. در طول انجام این کارها اگر کسی از شما پرسید که چگونه انقدر سریع کار می‌کنید، می‌توانید به آن‌ها بگویید که دارای سریع‌ترین گوشی در سری‌های گلکسی هستید.

 

۴- روشن‌ترین صفحه نمایش برای درخشش ایده‌های شما

با استفاده از گلکسی S22 اولترا در کنار سریع‌ترین پردازنده از بهترین و درخشان‌ترین نمایشگر سامسونگ نیز استفاده می‌کنید. با این گوشی برای همه تماس‌های ویدیویی، ارائه‌ها و عکس‌هایتان، صفحه نمایشی 6.8 اینچی با وضوح WQHD+ در اختیار دارید. به لطف نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و روشنایی 1750 نیت همه تصاویر و ویدئوها را با جزئیات خیره‌کننده و روشن‌تر از همیشه خواهید دید.

هنگامی که در خارج از منزل در زیر نور مستقیم خورشید کار می کنید، می‌توانید ویژگی روشنایی اضافی (extra brightness) را روشن کنید و به راحتی از تلفن همراه خود استفاده کنید. صفحه نمایش S22 اولترا نسبت کنتراست فوق‌العاده بالایی دارد که باعث می‌شود تصاویر و متن با درخشش و شفافیت بالایی دیده شوند. قابلیت مدیریت هوشمند نور آبی علاوه بر اینکه تصاویر را به شکلی ایمن و بدون خستگی چشم‌ها به نمایش می‌گذارد، به کاهش مصرف باتری گوشی هم کمک می‌کند.

 

۵- دوربینی برای خلق بهترین محتواها

گلکسی S22 اولترا دارای سیستم دوربین چند لنزی است که عکس‌هایی را با وضوح ۱۰۸ مگاپیکسل و ویدیوهایی با کیفیت 8K می‌گیرد و به شما این امکان را می‌دهد تا بهترین و باکیفیت‌ترین محتوای ممکن را خلق کنید.  با استفاده از S22 اولترا شما می‌توانید بدون نیاز به یک دوربین حرفه‌ای عکس‌های بسیار حرفه‌ای بگیرید. همچنین می‌توانید با گرفتن ویدیوی بدون لرزش و بدون نیاز به سه پایه، داستان خود را بگویید.

قابلیت زوم این گوشی شما را ۱۰۰ برابر به نقطه مورد نظر نزدیک‌تر می‌کند. در این گوشی دوربین براساس آنچه شما عکاسی می‌کنید، به طور خودکار بین لنزهای فوق عریض، عریض و دو لنز تله فوتو تغییر می‌کند تا تصویری عالی به ثبت برسد.

 

۶- دسترسی به بیشترین فضای ذخیره‌سازی

از حذف و خالی کردن مدام حافظه گوشی خود خسته شده‌اید؟ گلکسی S22 اولترا هر حافظه‌ای که نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد. با این گوشی شما می‌توانید از بین 128، 256 و 512 گیگابایت یا حتی یک ترابایت حافظه گوشی خود را انتخاب کنید. اگر عکس‌های زیادی می‌گیرید و یا اغلب با فایل‌های حجیم کار می‌کنید، احتمالاً یک ترابایت بهترین گزینه برای شماست. این گوشی هوشمند می‌تواند با حافظه ذخیره‌سازی یک لپ‌تاپ رقابت کند و یا حتی از آنها پیشی ‌بگیرد. شما می‌توانید آن را با یک رم 12 گیگابایتی همراه کنید و از آن بهره ببرید. آن هم بدون اینکه نگرانی بابت کاهش سرعت گوشی خود داشته باشید.

 

۷- با شارژر فوق سریع تمام روز را شارژ داشته باشید

باتری S22 اولترا می‌تواند حتی در طولانی ترین روز کاری شما نیز دوام بیاورد. فراموش کرده‌اید گوشی خود را در شب شارژ کنید؟ احتمالاً روز بعد هنوز مقداری باقی خواهد ماند تا شما را به جایی که باید برساند. هنگامی که به شارژ نیاز دارید، شارژر فوق سریع سامسونگ (از طریق شارژر اختیاری 45 واتی) شما را به سرعت به جریان کاری خود باز می‌گرداند.

 

۸- یک کامپیوتر جیبی

حتی اگر گوشی شما صفحه نمایش 6.8 اینچی داشته باشد، باز هم گاهی اوقات برای انجام کار به یک دسکتاپ نیاز دارید. اکنون، با سامسونگ  Dexهمیشه یک کامپیوتر در جیب خود خواهید داشت. گلکسی S22 اولترای خود را به مانیتور یا تلویزیون هوشمند متصل کنید تا از امکانات آن در تجربه‌ای مشابه دسکتاپ استفاده کنید. می‌توانید DeX را به‌صورت بی‌سیم به نمایشگرهایی که از استاندارد Miracast پشتیبانی می‌کند، مثل مانیتورهای سری Smart سامسونگ متصل کنید. در غیر این صورت می توانید S22 اولترا را از طریق کابل HDMI به USB-C به مانیتور خود متصل کنید. پس از آن به راحتی می‌توانید از طریق کیبرد و ماوس کامپیوتر خود با گوشی و برنامه‌های آن کار کنید.

 

۹- کهکشان خود را بسازید

گلکسی S22 اولترا دروازه ورود شما به اکوسیستم گلکسی سامسونگ است. S22 خود را می‌توانید با هر ترکیبی از Galaxy Buds2، Watch4، Tab S8 و Galaxy Book Pro PC همگام کنید تا به ساده‌ترین شکل ممکن کارهای خود را پیش ببرید. همه چیز خیلی سریع است؛ Buds2 فوراً به گلکسی S22 اولترا متصل می‌شود و Watch4 به شما اعلان‌ها را سریع و بدون معطلی نشان می‌دهد. تب اس 8 و رایانه شخصی گلکسی بوک پرو هم به راحتی می‌توانند کارهایی را که روی S22 انجام می‌دهید با سرعت کامل انجام دهند تا در نمایشگرهای بزرگتر، اسناد و فایل‌ها را آماده کنید.

 

۱۰- امنیت در بالاترین سطح

چگونگی امنیت و حفظ اطلاعات از مهم‌ترین بخش‌های دستگاه‌های دیجیتال است. به ویژه در دورانی که دورکاری و مدل‌های ترکیبی حضور در دفتر و کار از خانه توسعه یافته، موضوع امنیت مهم‌تر هم شده است. زمانی که از گلکسی S22 اولترا استفاده می‌کنید می‌توانید اطمینان داشته باشید که داده‌های شما کاملا ایمن هستند. پلتفرم امنیتی سامسونگ Knox گوشی شما را به کمک چندین لایه محافظتی در بالاترین سطح امنیت قرار می‌دهد. این پلتفرم پیشرفته به دفع بدافزارها، نفوذ و فعالیت‌های مخرب نیز کمک می کند. بخش  Knox Vault این پلتفرم رمز‌های عبور و داده‌های شخصی کاربران را در یک پلتفرم جداگانه و امن محافظت می‌کند تا سطح امنیتی گلکسی S22 اولترا ارتقا یابد.

گلکسی S22 Ultra با ترکیب قابلیت‌های خلاقانه سری Note و قدرت و عملکرد پیشرفته سری S استاندارد جدیدی را برای گوشی‌های هوشمند خلق کرده است.