به گزارش اکونا پرس،

ال‌جی الکترونیکس موفق به کسب 25 جایزه از Ret Dot Award امسال شد تا بدین طریق ثابت کند همچنان در مسیر پیشروی در برنامه‌های جوایز سالانه طراحی برتر است. در میان محصولات چشمگیر این شرکت، سه جایزه‌ی" Best of Best"  (برترین برترین‌ها) به ماشین لباسشویی و خشک‌کن با قابلیت ارتقاء پذیری، تلویزیون LG Lifestyle OLED  و مانیتور DualUp Ergo ال‌جی تعلق گرفته است.

ماشین لباسشویی و خشک‌کن ال‌جی علاوه بر عملکرد فوق‌العاده و طراحی مینیمالیستی flat ، قابلیت ارتقاء یافتن را دارد تا بتواند نیازهای منحصربه­فرد هر مشتری را شخصاً برای او برآورده کند. یکی دیگر از برندگان جایزه‌ی برترین برترین‌ها، مدل جدید تلویزیون LG OLED از سری تلویزیون­های Lifestyle ال‌جی است که قرار است امسال عرضه شود. این نوآوری خیره‌کننده دارای حداکثر تطبیق‌پذیری است و به راحتی با هر فضا و دکوراسیونی ست می‌شود و راه­کارهای راحت­تربرای انجام کارها را ارائه می‌دهد.

DualUp Monitor Ergo LG ، سومین برنده‌ی جایزه‌ی "Best of Best"، طوری طراحی شده است تا تجربه‌ی نمایشی برتر با راحتی بیشتر را به لطف طراحی ارگونومیک خود ارائه دهد. DualUp Monitor Ergo با داشتن نسبت تصویر 16:18، صفحه نمایش با وضوح 2560×2880 پیکسلی، طراحی شیک و کاربردی و اتصالات پیشرفته تجربه‌ی متفاوتی از تماشای تلویزیون را ارائه می‌دهد. همچنین، پایه‌ی قابل تنظیم LG Ergo باعث شده تا نصب این مانیتور بسیار آسان باشد و بدون اشغال فضای زیاد بتوان آن را روی میز و سطوح دیگر نصب کرد. 

علاوه بر این موارد، دستگاه تصفیه کننده هوای PuriCare AeroTower و LG tiiun نیز به عنوان محصولات نوآورانه معرفی شدند. دیگر محصولات ال‌جی که در جوایز امسال مورد تقدیر قرار گرفتند عبارتند از: نمایشگر چند کاره LG One:Quick Flex، لپ‌تاپ گیمینگ LG UltraGearTM، تلویزیون LG OLED evo Gallery Edition و دیگر مدل‌های تلویزیون OLED evo که همگی به خاطر طراحی زیبا و کاربرمحورشان مورد تحسین و تقدیر قرار گرفته‌اند.

Ret Dot Awards یکی از معتبرترین مسابقات برای طراحی محصولات و مفاهیم طراحی است. به طوری که وجود لوگوی Red Dot روی هر محصول به معنی کیفیت عالی آن محصول در سراسر جهان محسوب می‌شود. امسال حدود 7800 محصول برای بررسی هیئت داوران Red Dot ارسال شد.

لی چول بائه، معاون ارشد و مدیر اجرایی مرکز طراحی نوآوری زندگی ال‌جی الکترونیکس در این رابطه گفت: «ما از اینکه امسال مجدداً Red Dot بسیاری از نوآوری‌هایمان را تأیید کرد بسیار خوشحالیم. طرحی که تجربه‌ی کاربری عالی ارائه دهد و از نظر زیبایی‌شناختی نیز منحصربه‌فرد باشد، چیزی است که ما همیشه برای آن تلاش می‌کنیم. بنابراین برای ما بسیار ارزشمند است که تلاش‌هایمان مورد تایید و تحسین یکی از برترین برنامه‌های اعطای جایزه‌ی طراحی در جهان قرار بگیرد.»