به گزارش اکونا پرس،

برنامه‌های نوظهور G5 مانند پزشکی از راه دور، مراقبت‌های بهداشتی هوشمند و قطب‌های هوشمند به دستگاه‌های ذخیره‌سازی نیاز دارند که بتواند عملکردی با سرعت بالا، تأخیر کم و پایدار در طول انتقال داده‌ها ارائه دهند.

خوشبختانه، آخرین نسخه SSD شرکت اپیسر PCIe Gen4 x4 در حال پیشرفت است و  از جدیدترین فناوری حافظه فلش سه بعدی NAND 112 لایه BiCS5  استفاده می کند. این به معنای عملکرد و قابلیت اطمینان فوق العاده بالا، عرضه پایدار و مهمتر از همه هزینه رقابتی تر برای هر واحد است. PV930-M280، سریع‌ترین SSD صنعتی M.2 موجود در بازار است و به طور کامل با مشخصات NVMe 1.4 مطابقت دارد. بنابراین هر سیستمی که به یک SSD صنعتی M.2 واقعاً فشرده و رقابتی نیاز دارند، این محصول بهترین گزینه خواهد بود.

سرعت خواندن/نوشتن آن، 851000/651000 IOPS است. همچنین ثابت شده است که از سرعت خواندن/نوشتن مداوم 6810/4730 مگابایت بر ثانیه پشتیبانی می کند. حتی با استاندارد تجهیزات پزشکی EN60601-1-2 برای حساسیت الکترومغناطیسی مطابقت دارد و حفاظت الکترواستاتیکی عالی را برای دستگاه های پزشکی ارائه می کند.

در مقایسه با رابط PCIe Gen 3، SSD PCIe Gen4 x4 Apacer  پهنای باند و سرعت انتقال داده را دو برابر می‌کند و مصرف انرژی نیز به شدت کاهش می‌یابد. این خانه در بسیاری از کاربردهای صنعتی پیچیده پیدا خواهد کرد. برای مثال، همراه با فناوری خنک‌کننده  CoreGlacier Apacer، می‌تواند با گرمای بیش از حد و نرخ‌های سرعت پایین‌تر مرتبط با پردازش‌های پیشرفته مقابله کند. یا، همراه با فناوری‌های DataDefender™ و End-to-End Data Protection Apacer، می‌تواند یکپارچگی داده‌ها را در سیستم‌هایی که منبع تغذیه غیرعادی یا غیرقابل اعتماد است، بهبود بخشد. همچنین برای برنامه های مراقبت های بهداشتی که داده های بیمار ممکن است در معرض خطر باشد، می تواند از رمزگذاری سخت افزاری 256 بیتی AES و فناوری Signed Firmware برای افزایش امنیت بهره مند شود.