به گزارش اکونا پرس،

مدیریت و قمی مدیر کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران با امام جمعه موقت تهران دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد با تاکید بر اهمیت به روز رسانی و توسعه همه جانبه زیرساخت های مخابراتی، بیان داشت: حوزه ارتباطات و مخابرات کشور، نیازمند توجه و رسیدگی بیشتر مسئولین و دست اندرکاران می باشد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه با اندکی تغییر در نگرش ها، تحولی بزرگ در توسعه صنعت ارتباطات و مخابرات کشور حاصل خواهد شد، اظهار داشت: سرمایه گذاری در زیرساخت ها و شبکه فنی مخابراتی باید اولویت سیاست گذاران و صاحبان شرکت مخابرات باشد.

وی افزود: وضعیت ارتباطات کشور نیازمند تحولات اساسی در حوزه تکنولوژی های جدید و ارایه خدمات جدید و با کیفیت به مردم می باشد.

مهندس ملک جعفریان در این دیدار ضمن ارایه گزارشی از وضعیت موجود شبکه مخابراتی استان تهران، اعلام کرد: در شرایط فعلی، بخش بزرگی از زندگی مردم از طریق بستر ارتباطی و شبکه مخابراتی تامین می شود، لذا با هم افزایی سازمان ها و شرکت های خدمت رسان و تبادل اطلاعات و امکانات فنی موجود، می توان خدمات بهتر و با کیفیت تری را به شهروندان عرضه کرد.

مدیر مخابرات منطقه تهران در ادامه اظهار داشت: شرکت مخابرات و به ویژه مخابرات استان تهران، با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری در اعلام شعار سال جاری، توجه به شرکت های دانش بنیان و تولید کنندگان داخلی را در اولویت تهیه تجهیزات فنی خود قرار داده و در صدد است سهم بیشتری از نیازهای فنی خود را از این طریق تامین نماید.