به گزارش اکونا پرس،

پلتفرم آموزش آنلاین ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با هدف فرهنگ‌سازی در زمینۀ استفاده از روش‌های نوین و پیشرو در حوزۀ آموزش آنلاین، جشنوارۀ تولید محتوای آنلاین را برگزار کرده است.

«دانا»، از تمامی علاقه‌مندان به نویسندگی و تولید محتوای دیجیتال دعوت کرده است تا با تولید محتوای ارزنده و جذاب دربارۀ «عصر جدید آموزش» و «چشم‌انداز تعلیم و تربیت در دوران انقلاب آموزش آنلاین» در این جشنواره شرکت کرده و شانس خود را برای دریافت یکی از جوایز نفیس آن امتحان کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره، می‌توانند محتواهای تولید شده را به صورت محتوای متنی در «مجلۀ دانا» به نشانی danaapp.ir/blog و یا در قالب محتوای متنی دیجیتال در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و لینکدین، با هشتگ #داناشو، به اشتراک بگذارند.

به نفر اول برگزیدۀ این جشنواره، یک دستگاه مک‌بوک، به نفر دوم یک گوشی هوشمند آیفون ۱۳ و به نفر سوم، یک تبلت سامسونگ اهدا می‌شود. ۲۰ نفر برتر نیز، در سایت دانا، به‌عنوان برترین تولیدکنندگان محتوا، معرفی می‌شوند.

مهلت شرکت در این جشنواره، تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ است و در پایان آن نیز، وبیناری بر بستر «داناپلاس»، دربارۀ جدیدترین روش‌های تولید محتوا، با حضور متخصصان این حوزه، برگزار می‌شود.

سامانۀ «دانا» به نشانی danaapp.ir و سامانۀ «داناپلاس» به نشانی danaplus.net دو پلتفرم آموزش آنلاین ایرانسل، نخستین ارائه‌دهندۀ 5G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران هستند که «دانا» در زمینۀ ارائۀ محتوای آموزشی آنلاین و «داناپلاس» در زمینۀ برگزاری آنلاین کلاس، جلسه و وبینار، فعالیت می‌کند.