به گزارش اکونا پرس،

همراه اول در راستای فراهم سازی رفاه و راحتی بیشتر برای تمامی مشترکان خود، تخفیف ویژه و استثنایی در بسته های رومینگ کشور امارات متحده عربی ارائه کرده است.

امکان استفاده از تلفن همراه برای ارسال یا دریافت صوت، دیتا و پیامک هنگام مسافرت به خارج از محدوده جغرافیایی تحت پوشش شبکه اپراتور کشور مبدا، با استفاده از شبکه های تلفن همراه کشور مقصد را سرویس رومینگ بین الملل می گویند.

تمامی مشترکان دایمی و اعتباری همراه اول که قصد سفر به کشور امارات یا پرواز به مقصد دبی (Dubai) را دارند، می توانند برای مدیریت و کاهش هزینه های ارتباطی خود، با مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول، مراجعه به ‌اپلیکیشن «همراه من» یا شماره گیری کددستوری «ستاره 10 ستاره 29133 مربع» ‌‌اقدام به خرید و فعالسازی بسته های رومینگ مختص کشور امارات کنند.

کاهش هزینه های ارتباطی و کمک به راحتی مسافران از جمله مهم ترین اهداف در نظر گرفته شده برای این بسته های ویژه است. بهترین زمان خرید بسته، روز خروج از کشور (قبل از خروج) است و همچنین متقاضیان می توانند به طور همزمان چندین بسته (غیریکسان) خریداری کنند.

این طرح تشویقی که از 27 اردیبهشت 1401 در دسترس مشترکان قرار گرفته است، شامل 4 بسته 7 روزه با مشخصات «400 مگابایت دیتا»، «1.1 گیگابایت دیتا + 10 دقیقه هدیه»، «2.2 گیگابایت دیتا + 15 دقیقه هدیه»، «3.3 گیگابایت دیتا + 30 دقیقه هدیه» است که مشترکان همراه اول می توانند با استفاده از هدیه مکالمه با شماره های ایران یا امارات تماس بگیرند یا به تماس های از مقصد ایران و کشور امارات پاسخ دهند. با استفاده از بسته های اینترنت رومینگ، همه امکانات ارتباطی از جمله مکالمه و تماس تصویری با پیام رسان ها، دسترسی به پرتال های بانکی و اپ های ایرانی برای مشترک فراهم می شود.

مشترکان، شرکت ها و سازمان ها می توانند این بسته ها را از ایران برای مسافران یا نمایندگان تجاری خود خریداری کنند؛ با خرید این بسته ها سرویس رومینگ مشترک موردنظر فعال خواهد شد.